Vaknade vid 7 till solsken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kom upp ur sÀngen en timme efter att klockan började ringa du kan fÄ den timmen av mig! Jag vill gÀrna gÄ upp nÀr klockan ringer
Med PostMord?Skicka den med posten!
Jag har inget emot Äska direkt bara det ger fan i att slÄ ner och framförallt skonar min stackars vÀrmepumpAlla snackar om Äska. Jag vill med ha Äska ,tycker att nv SkÄne mot hbg har varit förskonade för Äska. den legat och lurat oss och de har sett mörkt ut mÄnga gÄnger . senast idag lÄg Äskan och lura
Haha! Drömde om det i natt, att jag skÀllde ut en med ett sÄnt handslag och pÄpekade just det att vad hÀnder nÀr du möter en som beter sig likadant.Hemma i sÀngen..
Funderar över en viktig frÄga.. nÀr tvÄ personer med "död fisk- handslag" möts, blir det nÄgot handslag dÄ eller hÄller de bara hÀnderna mot varandra?
Jaaaaaaaaaa!!!Har ringt pÄ annonsen pÄ Belgiska jÀttar Dock inget svar sÄ skickade ett meddelande. Hoppas dom finns kvar!
Det har jag aldrig sett tidigare, faktiskt inte hört talas om heller. Men nÄgot nytt ska en la lÀra sig varje dag sÄ detta fÄr bli dagens nya kunskap dÄDet blixtade utan muller hÀr med. Det hÀnder vÀl en hel del sommartid tycker jag..
Jaaaaaaaaaa!!!
Vill ocksÄ ha enHar haft Belgiska jÀttar förr och har lÀnge velat ha igen
Vill ocksÄ ha en
Hade varit fantastiskt tillsammans med min hermelin