Vad gör vi? Del CIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Ska till sjukgymnasten sĂ„ fĂ„r jag se hur jag mĂ„r sen. Är sĂ„ dĂ€r jobbigt inte frisk men inte riktigt sjuk heller. Kanske en sovdag fĂ„r bort elĂ€ndet, funkar rĂ€tt ofta
 
Hemma i sÀngen..
Funderar över en viktig frÄga.. nÀr tvÄ personer med "död fisk- handslag" möts, blir det nÄgot handslag dÄ eller hÄller de bara hÀnderna mot varandra?
Haha! Drömde om det i natt, att jag skÀllde ut en med ett sÄnt handslag och pÄpekade just det att vad hÀnder nÀr du möter en som beter sig likadant. :)
 
Jag har gett död fisk nÀr mÀn kommit fram till mig pÄ gatan och försökt bjuda mig pÄ drinkar nÀr jag Àr pÄ vÀg hem frÄn krogen = noll intresse.
 
KlÀdde pÄ mig för att gÄ ut och vittja bönorna.

Nu har jag tagit av skorna och tittar pÄ störtregnet istÀllet.
Lockelsen att köra ved försvann ocksÄ.
 
Hmm.. jag tror jag Àr övervakad. Plötsligt fÄr jag upp massor med reklam för bÀrselar :rofl: Fast av ett konkurrerande mÀrke. Undrar just vad de fiskar efter?
 
Äter lunch och försöker att slappna av lite. I morse behövde favoritkollega skriva in lite i datorn som jag hade i min mobil. SĂ„, jag lĂ€mnade honom med min mobil i datarummet och gick ivĂ€g för att fixa med annat. Jag tycker vanligtvis att det Ă€r extremt jobbigt bara att lĂ€mna mobilen till nĂ„gon nĂ€ra vĂ€n för att tex ta ett foto nĂ€r jag klĂ€ttrar eller liknande, just för att jag Ă€r rĂ€dd att nĂ„gon ska börja snoka eller liknande. Att dĂ„ lĂ€mna honom med mobilen i ett helt annat rum osv... Usch. SĂ„ ja, tydligen litar jag pĂ„ honom Ă€ndĂ„. Förutom att jag nu oroar mig för att han ska ha snokat runt Ă€ndĂ„. Vilket jag egentligen inte tror. Men ja. :banghead:
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Stil pĂ„ bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp