Vad gör vi? Del CIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snigel som tror att alla ska köra på honom. När det kommer en fartkamera så bromsar han ner till 10 km/h under tillåten hastighet. Pillar med farthållaren och är allmänt pysslig.

Vi har tappat 20 minuter sedan han tog över körningen i Tierp. :meh:

Ehum... jag hade inte satt mig i bilen med honom :crazy: Vi ska heller inte gå in på vad jag väser när jag hamnar bakom någon som kör så (KAN vara ngt i stil med j-la gasrunkare :angel: :rofl:).
 
Sitter och jobbar hemifrån, men är iaf nu igång ordentligt med arbetet igen. Skönt att veta att jag kan jobba 100% fram till nyåret iaf med nuvarande upplägg om inget går åt skogen. Ska försöka tigga till mig en vettig jobblaptop också så att jag kan komma åt resurserna jag behöver oavsett var jag sitter.
 
Snigel som tror att alla ska köra på honom. När det kommer en fartkamera så bromsar han ner till 10 km/h under tillåten hastighet. Pillar med farthållaren och är allmänt pysslig.

Vi har tappat 20 minuter sedan han tog över körningen i Tierp. :meh:
Han kanske är osäker? Vet en som kör så där och körde normalt tidigare men blev mer försiktig/rädd på äldre dar.
Tycker du får slappna av/göra annat eller köra själv helt enkelt.
 
Åh nej så jobbigt! Hoppas det löser sig snabbt.
Jag hade tur, en granne skulle ut och tack vare att jag sprang(!) till bussen så lyckades jag komma till jobbet preciiiis kl 7 när jag skulle börja :rofl: Hann också få tag på ena favoritkollegan innan grannen kom ut. Han var på jobbet och suckade mest åt mig när jag sa vad som hänt. Men, han hade iaf kunnat komma med nyckel till porten om det hade behövts. Jag har verkligen helt rätt jobb ibland :p
 
Hungrig redan. Funderar på vad jag ska köpa till lunch. Får bli ute- lunch idag.
Behöver äta mer mat, så kanske jag kan få lite mer ork.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp