Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu försöker jag uthärda sambons bilkörning.
Snigel eller motsatsen?
En sån medtrafikant som skulle driva mig till vansinne alltsåSnigel som tror att alla ska köra på honom. När det kommer en fartkamera så bromsar han ner till 10 km/h under tillåten hastighet. Pillar med farthållaren och är allmänt pysslig.
Vi har tappat 20 minuter sedan han tog över körningen i Tierp.
En sån medtrafikant som skulle driva mig till vansinne alltså
Snigel som tror att alla ska köra på honom. När det kommer en fartkamera så bromsar han ner till 10 km/h under tillåten hastighet. Pillar med farthållaren och är allmänt pysslig.
Åk! Det är mysigt även i regn och då har man anledning att gå och sätta sig och äta något gott.Ska jag eller ska jag inte åka till Open Art? SMHI lovar duggregn.
En sån medtrafikant som skulle driva mig till vansinne alltså
Ska jag eller ska jag inte åka till Open Art? SMHI lovar duggregn.
Här försöker jag vara trevlig på en tisdag morgon.Mottrafikant, kära du, MOTTRAFIKANT
Här försöker jag vara trevlig på en tisdag morgon.
vi har diskuterat 80/20 regeln som gäller generellt, är väl mer korrekt när det kommer till trafiken med.
Morfarsbror bilmekanikern brukar säga att 70% av de man möter på vägen är idioter. Jag tycker han är lite väl generös där...
Om någon köper gården, ja.
Du kanner VERKLIGEN inte for att plocka bar, va?
UT med dig!!
Han kanske är osäker? Vet en som kör så där och körde normalt tidigare men blev mer försiktig/rädd på äldre dar.Snigel som tror att alla ska köra på honom. När det kommer en fartkamera så bromsar han ner till 10 km/h under tillåten hastighet. Pillar med farthållaren och är allmänt pysslig.
Jag hade tur, en granne skulle ut och tack vare att jag sprang(!) till bussen så lyckades jag komma till jobbet preciiiis kl 7 när jag skulle börja Hann också få tag på ena favoritkollegan innan grannen kom ut. Han var på jobbet och suckade mest åt mig när jag sa vad som hänt. Men, han hade iaf kunnat komma med nyckel till porten om det hade behövts. Jag har verkligen helt rätt jobb iblandÅh nej så jobbigt! Hoppas det löser sig snabbt.