Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där är sån grej så står man där och funderar på varför det gör ont och vem som stänger dörren. Innan man kommer på att det är en själv...Alltså jag skrattade ocksåoch grät samtidigt
Är lite än fortfarande där kindbenet sitter fast uppe mot öronen, tydligen är man lite bredare där. Inget som inte lite Alvedon kan hjälpa mot åtminstone
Låter farligt med växtloppis.Lyssnar på Melodikrysset.
Ska nog åka på kosläpp idag. Och så är det växtloppis vid kyrkan i eftermiddag. Tänkte åka dit och se vad man kan hitta
Först läste jag att de skulle ha växtmässa och tänkte "wow, en hel mässa!". Sen insåg jag att de menade att mässan i kyrkan skulle ha växttema. Besvikelsen var enorm.Låter farligt med växtloppis.![]()
Gilla på övningskörning och uppkörning inte situationen med lönenÄtit frukost här ute på landet, i en bär det av hemåt. Intensiv övningskörningshelg. Uppkörning på tisdag, nervös så jag håller på att döMen ska bli roligt också! Önskar nästan det var imorn bitti, avklarat tack
Men imorgon ska jag istället fråga vad de menar med att min lönejustering blir i 2026års löneläge. Ska jag komma upp i fas i lönen bara för att halka bakom IGEN nästa år? (För anar att det betyder att jag får min ökning nu men inte vara med på revisionen nästa år). Frustrerande![]()