Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vänta nu lite! Tog du 3 tramadol?Tagit en näve tabletter och hoppas på somna snart och sova hela natten. Tre värktabletter, antibiotika och insomning. Skulle egentligen tagit tre till men börjar med dem i morgon. Blä, tycker verkligen illa om att äta antibiotika men nu när jag bara tar värktabletterna på kvällen så jag får sova hoppas jag att jag slipper börja kräkas igen.V
Nej, två + en alvedon på 1 gr. De ska tas tillsammans. Jag brukar bara ta en tramadol eller ingen alls, men jag hade ont och det står 1-2 st 1-4 ggr/dag tillsammans med 1 Alvedon. Mår illa så jag väntar med antibiotikan så länge och har lagt mig igen. Hundarna har varit ute och kissat så nu har de och katterna fått mat.Vänta nu lite! Tog du 3 tramadol?
Åh så tråkigt. Hoppas du kommer iväg ändå. Om du inte tar illa upp kan jag pm dig. Tror jag ha min stuga i ditt närområde.Lagt mig i sängen och funderar på vad jag ska hitta på imorgon. Planer blev tyvärr inställda. Har ju ändå köpt matsäcks-mat då kanske tar mig en utedag för mig själv någonstans, frågan är bara vart?
Dvs ge tips på mysig omgivning...apropå stuga i närområde.Åh så tråkigt. Hoppas du kommer iväg ändå. Om du inte tar illa upp kan jag pm dig. Tror jag ha min stuga i ditt närområde.
Ja men tips är väl aldrig felDvs ge tips på mysig omgivning...apropå stuga i närområde.
Jag vet inte alls, men har också funderat över om det hänt något.Jag är ny som "användare " här. Men som många andra; läst mycket som skrivits och i åratal.
Jag saknar @Enya . Mår hon bra, vet någon?