Vad gör vi? Del CCXII

Nu är jag en lägenhet rikare och sparkontot är betydligt magrare.
Kommande vecka ska jag måla om sovrummet för den har en vidrig tapet i någon obestämbar röd nyans :eek:
Övriga rum tar jag efter hand när jag har flyttat in.
Är helt slut och ska snart gå och sova :sleep:

Tagit en näve tabletter och hoppas på somna snart och sova hela natten. Tre värktabletter, antibiotika och insomning. Skulle egentligen tagit tre till men börjar med dem i morgon. Blä, tycker verkligen illa om att äta antibiotika men nu när jag bara tar värktabletterna på kvällen så jag får sova hoppas jag att jag slipper börja kräkas igen.

Vaknade när honkatten rotade runt i lådan när behoven skulle uträttas. Men väldigt skönt att de blev gjorda.
Ska försöka somna om.

Tagit en näve tabletter och hoppas på somna snart och sova hela natten. Tre värktabletter, antibiotika och insomning. Skulle egentligen tagit tre till men börjar med dem i morgon. Blä, tycker verkligen illa om att äta antibiotika men nu när jag bara tar värktabletterna på kvällen så jag får sova hoppas jag att jag slipper börja kräkas igen.V
Vänta nu lite! Tog du 3 tramadol?

Vänta nu lite! Tog du 3 tramadol?
Nej, två + en alvedon på 1 gr. De ska tas tillsammans. Jag brukar bara ta en tramadol eller ingen alls, men jag hade ont och det står 1-2 st 1-4 ggr/dag tillsammans med 1 Alvedon. Mår illa så jag väntar med antibiotikan så länge och har lagt mig igen. Hundarna har varit ute och kissat så nu har de och katterna fått mat.

Var uppe vid fyra och tog antibiotika. Sen sov vi till klockan sex. Nu städar maken nedan jag sitter med benet i högläge och tittar på. Idag ska vi ha barnkalas. Lille unge blir ett år på måndag.

Vi blir ca 20 pers. Hela min familj och nästan alla från maken. Svärfar kommer inte, är både glad och ledsen för det. Glad att jag slipper, ledsen för makens skull. Men han hade ingen hundvakt och inte en chans att hans hundar kommer in i vårt hus. Den ena är helt sjövild och gör sönder möbler och golv. Alternativet var att hålla dem kopplade ute men vi har inget som håller två stora boxrar som drar på plats..

🙄 trött och less på jobbet just nu, just nu hög arbetsbelastning, rimligt i och med NP tider, men då ska det börja ändras med mötestider, bytas innehåll och viktiga stora frågor ska diskuteras samtidigt som vi inte vet hur hösten kommer se ut. Hur ska jag komma med schemaförslag när jag inte vet om vi får in kollegor, en eller två, vilken kompetens har de?

Lagt mig i sängen och funderar på vad jag ska hitta på imorgon. Planer blev tyvärr inställda. Har ju ändå köpt matsäcks-mat då kanske tar mig en utedag för mig själv någonstans, frågan är bara vart?
Åh så tråkigt. Hoppas du kommer iväg ändå. Om du inte tar illa upp kan jag pm dig. Tror jag ha min stuga i ditt närområde.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 501
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 785
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 646
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 818
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka