Tack! Blev faktiskt nöjd med den.Satan vad fin![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Blev faktiskt nöjd med den.Satan vad fin![]()
Innebär det att jag är varg?VargtimmenJag tenderar att vakna då också
![]()
Japp! Bara att yla mot månen och somna om.Innebär det att jag är varg?![]()
Muntorrhet är en ganska vanlig läkemedelsbiverkning.Nu börjar jag bli lite uttråkad av att läsa igenom dataskyddsförordningenTycker det är läge för arbetsdagen att ta slut. Egentligen skulle jag kunna ta friskvård, men det känns lite skurkigt iom att jag var sjuk i måndags, gick tidigare i går och jobbar hemifrån i dag.
Kämpar lite med min mun som nu är mycket bättre... men jag har blivit så himla torr i munnenTycker det är obehagligt, och jag gissar att det inte hjälper att vara torr när salivet ska slåss mot svampen.
Kanske är det för att jag ätit mjuka eller flytande saker så länge nu... Snart är det kanske dags för något med tuggmotstånd!
Vad är det?Har bokat tid för tre omgångar biorepeel. Blir spännande att prova!
Jag har brukat bjuda mina killar på fika emellanåt, ibland bara kakor och andra gånger tårta. De har alltid tid att hjälpa mig om jag behöver akut och vid bokningar får jag lånebil och snabbt en tid när jag ringer för service.6:30 am och dags att aka hemmifran. I dag ska Jag forbi och kopa donuts till var verkstads personal. De ar helt oversvammade i jobb, men hjalper alltid till nar det ar nagot fel pa bussen, eller bara nagot Jag behover hjalp med.