Vad gör vi? Del CCXI

Känner mig generellt väldigt stressad och orolig. Det börjar påverka mig fysiskt nu med..
De är pga det som hände förra veckan. Att något händer så plötsligt och jag står ensam o ska lösa saker från en dag till en annan är jobbigt. Att ingen ens frågar hur jag löser de eller hur de går är också konstigt men inget ja kan räkna med.
Sen försöker jag vara övertydlig (kompenserar?) med mina kollegor då jag blir mer hemma känns också sådär när ingen ger en nått gensvar 😅
Men jag förstår att det problemet ligger hos mig.

Ska på kurs idag o försöker tänka att jag behöver inte vara 100% på den där jävla kursen... jag måste inte alltid leverera 100%. Jag orkar inte de

Läste just att Edward Blom kom med den "lysande" lösningen att börja föda upp kaniner om man är fattig och har svårt att få ihop finanserna. Vad blir nästa "lösning"? Laga mat på grillen med en vedbrasa på balkongen och stänga av elen? Vissa sitter tamefan på förståndet.:meh:

Har precis kommit hem efter att ha hämtat bilen från verkstaden. Självklart blev det dyrt och felet är tydligen ovanligt, min tur som vanligt. Hann knappt innanför dörren innan en AG ringde och talade om att jag inte fått jobbet jag ville ha. Kommer bli en lång em/kväll på jobbet. Jävla pissdag.

Två av fyra planerade möten avklarade.
Planer gjorda.
Goda råd lämnade.
Kaffet urdrucket.

Nu ska jag fortsätta rita på en mindmap. Jag tänker att om jag förstår det själv först så kommer det att bli lättare att förklara för andra sen. Men är inte där än... Allt kommer dock att klarna på skogspromenaden om en halvtimme.

Varit på hälsosamtal på VC. Det var intressant men inga överraskningar.
Optimalt blodtryck, blodprovet visade jättebra värden. BMI, rörelse, psykisk hälsa osv, top notch 👌
Sen kom vi till mat och där blev det tvärrött, samma med nikotinet 😅
Man ska äta mat, inte chips och choklad! Sköterskan hann inte ens stämma klart frågan om jag övervägt att sluta snusa innan jag svarade nej 😑
Kommer inte börja laga mer mat, inte mer grönsaker och sluta äta choklad.
Så ja, jag är en sund människa med dåliga vanor 😂

Tack och tog jag extremt mycket god tid på mig och kom hit kvart över två. Ska vara här klockan tre. Eftersom det tog knappt en och en halv timme efter att ha hoppat runt halva stan. Och ja använder google map. Fick fråga två snälla människor om vägen. Det tog drygt en timme mer än det stod på Resa med SL appen.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 058
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
356
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 336
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 520

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka