Det är mänskligt att göra tabbar i bland.Har landat i soffan med Lillan. Är ledsen och mest av allt känner jag mig kass (pga en tabbe som jag gjort), kattgos är det bästa då.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är mänskligt att göra tabbar i bland.Har landat i soffan med Lillan. Är ledsen och mest av allt känner jag mig kass (pga en tabbe som jag gjort), kattgos är det bästa då.
Älskar uppgradering! Vet inte varför med ett hotell som jag och sambon bokat ett par ggr, kanske tre totalt. De uppgraderar oss jämtOj... är i Sthlm med en kollega. Jag bokade oss på favorithotellet, givetvis inga fancy rum. När vi kommer hit visade det sig att vi blivit uppgraderade något oerhört så jag har tom en juniorsvit![]()
Sparky hälsar att det där med att växa upp och bli vuxen är frivilligtIdag är det 23 år sedan vår älskade och saknade lilla ponnyhäst fick vandra vidare. Idag gratulerar vi också, vår stora och älskade katt som fyller 3 år
. Återstår väl och se om han blir vuxen nu då eller om han ska fortsätta med sina slyngelfasoner
.
Sparky hälsar att det där med att växa upp och bli vuxen är frivilligt![]()
Yes. Hon är inte i närheten av att ha "vuxit upp" än...Haha kan tro det ja! Hanen vi hade före, som tyvärr förolyckades, var ju typ farbror redan vid 3 o framåt hahaha! De är ju verkligen så olika. Din är abessinier eller hur var det?
![]()
Smulan och Queen håller med. De är iofs bara 3.5 så.Sparky hälsar att det där med att växa upp och bli vuxen är frivilligt![]()
Sparky hälsar att det där med att växa upp och bli vuxen är frivilligt![]()
Gissa snart 12 o hund håller med katterna.Megara hälsar att som medelålders behöver man inte heller växa upp![]()