Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till!Ska på jobbintervju om 15 h. Håll tummarna för mig, det vore så skönt att slippa pengabekymmer!
Universums frekvens har höjts och vissa blir drabbade så välkommen i gänget.Förstår inte varför jag är så vansinnigt uppe i varv hela tiden. Har pågått mer än en månad nu. Inte som att det är något på jobbet eller i andra delar av livet som är stressigt heller...
Något är fel när man vaknar mitt i natten, tänker "kanske ska köpa sulor?" och plockar fram telefonen och börjar söka på sulor och inte fattar förrän efter en kvarts letande efter sulor att det är mitt i natten och man kanske borde sova i stället.
Nästan så att jag vill käka något piller som totalt klubbar hjärnan så den får sig en liten reset.![]()
Och såhär blev resultatet, jag kunde inte ta nån bild igår då dom fick svalna i ugnen, dom "bakas" i 180 grader för att färgen ska smälta och härda.Blästrat och pulverlackat fram och bakskärmen samt kedjeskyddet på nya moppen som såg bedrövliga ut, lika bedrövliga och smårostiga som på alla andra Gileramopeder från 70-talet. Dom lackade med nån silverfärg, bara ett varv och ingen grundfärg så efter nåt år hade rostrosorna börjat komma.
Sån är jag när jag är hypoman. Inte alls bra eller roligt på något sätt..Förstår inte varför jag är så vansinnigt uppe i varv hela tiden. Har pågått mer än en månad nu. Inte som att det är något på jobbet eller i andra delar av livet som är stressigt heller...
Något är fel när man vaknar mitt i natten, tänker "kanske ska köpa sulor?" och plockar fram telefonen och börjar söka på sulor och inte fattar förrän efter en kvarts letande efter sulor att det är mitt i natten och man kanske borde sova i stället.
Nästan så att jag vill käka något piller som totalt klubbar hjärnan så den får sig en liten reset.![]()
Det är nog inte problemet i mitt fall... Tror aldrig jag har haft såhär förut, förutom väldigt korta perioder på någon dag eller max två när det funnits något att stressa över. Nu finns det inget att stressa över ens.Sån är jag när jag är hypoman. Inte alls bra eller roligt på något sätt..