Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Satt hela morgonen med massageapparaten och avslutade med att få massage av sambon som kunde trycka åt mer rejält på rätt punkter, sedan kändes mitt dumma knä faktiskt bra. Jag har kunnat använda benet helt ok under dagen, men undvikit de rörelser som jag vet förvärrar saken. Fram till nyss. Då fick jag för mig att plocka upp en sak från golvet genom att böja rejält på knäna. PANG så gör det ont igen. Jävla skit rent ut sagt.
Imorgon har jag öppningspass på jobbet. Måttligt pepp. Jag är mer sugen på att ta mig till simhallen och sitta i ett bubbelbad några timmar. Det kanske går att göra på måndag..? Ska kika lite på det. Och bastu. Jag vill ha en egen bastu.
Du ser dom på bilden (spicy tuna rolls) och man tycker ju som man vill men när jag tar hela får jag verkligen trycka in den och det är helt fullt i munnen.Menar du maki? Isf är det väl väldigt sällan de är just enorma så det är ju bara att ta hela i en tugga![]()
Men det är ju samma ”ö”Jag trodde Skottland var din dröm... eller iaf Scotsmen![]()
Här dukar vi upp och börjar äta när starten går. Så mysigt.Äter frukost och väntar på att Vasaloppet ska börja
Det kan mycket väl stämma. Jag har fått tips på bra naprapat av en vän, ska ringa på måndag har jag tänkt och boka tid. Tycker det verkar lite läskigt, men inser ju att jag inte kan fortsätta ha det såhär.Om jag var du så hade jag bokat tid hos en naprapat/kiropraktiker. För mig som lekman låter det som att du har en massa låsningar som ger en snedhet.
Det kan mycket väl stämma. Jag har fått tips på bra naprapat av en vän, ska ringa på måndag har jag tänkt och boka tid. Tycker det verkar lite läskigt, men inser ju att jag inte kan fortsätta ha det såhär.
Varför i hela friden göra något man inte vill och som man dessutom blir sjuk avIdag ska jag spela fotboll. Hur jag nu blev inblandad igen och inte kan säga nej. Nytt lag, tränat 1 gång med de, blev sjuk för tempot var alldeles för hårt. Absolut sämst (sant) o skulle meddela att jag inte fortsätter.
Idag match, men bara träningsmatch iallafall.
Du ser dom på bilden (spicy tuna rolls) och man tycker ju som man vill men när jag tar hela får jag verkligen trycka in den och det är helt fullt i munnen.
Jag vet inte vad du har för mun men jag får verkligen gapa stort och trycka in den och sen är det så fullt så det är svårt att tugga. Försöker jag bita av så rasar allt isär.De på bilden ser normalstora ut. Inget problem ens för mig och jag har liten käke.
Annars får du väl bita av halva och hålla kvar resten med pinnarna.