Vad gör vi? Del CCX

Satt hela morgonen med massageapparaten och avslutade med att få massage av sambon som kunde trycka åt mer rejält på rätt punkter, sedan kändes mitt dumma knä faktiskt bra. Jag har kunnat använda benet helt ok under dagen, men undvikit de rörelser som jag vet förvärrar saken. Fram till nyss. Då fick jag för mig att plocka upp en sak från golvet genom att böja rejält på knäna. PANG så gör det ont igen. Jävla skit rent ut sagt.

Imorgon har jag öppningspass på jobbet. Måttligt pepp. Jag är mer sugen på att ta mig till simhallen och sitta i ett bubbelbad några timmar. Det kanske går att göra på måndag..? Ska kika lite på det. Och bastu. Jag vill ha en egen bastu.

Om jag var du så hade jag bokat tid hos en naprapat/kiropraktiker. För mig som lekman låter det som att du har en massa låsningar som ger en snedhet.

Idag är det Vasaloppet på TV hela dagen. Barnet kommer ha invändningar men vi måste återupprätta lite traditioner.

Igår var vi på hans tredje födelsedagsfirande, bowling med släkten på min sida. Jag kom tvåa trots att jag inte lyfte ett klot 😎 (barnen turades om att bowla åt mig).

Om jag var du så hade jag bokat tid hos en naprapat/kiropraktiker. För mig som lekman låter det som att du har en massa låsningar som ger en snedhet.
Det kan mycket väl stämma. Jag har fått tips på bra naprapat av en vän, ska ringa på måndag har jag tänkt och boka tid. Tycker det verkar lite läskigt, men inser ju att jag inte kan fortsätta ha det såhär.

Det kan mycket väl stämma. Jag har fått tips på bra naprapat av en vän, ska ringa på måndag har jag tänkt och boka tid. Tycker det verkar lite läskigt, men inser ju att jag inte kan fortsätta ha det såhär.

Tänk på att naprapat/kiro är lite som en psykolog, en kan behöva prova olika innan en hittar en som en klickar med. Jag var till en som min favoritnaprapat rekommenderade när han skulle vara föräldraledig och jag klickade inte alls med den personen (det hade inget med kompetensen att göra - det var bara personkemi).

Min favoritnaprapat har dessutom mottagning här i byn och kan ofta fixa in mig med kort varsel, jag kommer att gråta blod om han slutar :D

Vasaloppet ända fram till VM.
Och sen igen.
IMG_3163.webp

De på bilden ser normalstora ut. Inget problem ens för mig och jag har liten käke.
Annars får du väl bita av halva och hålla kvar resten med pinnarna.
Jag vet inte vad du har för mun men jag får verkligen gapa stort och trycka in den och sen är det så fullt så det är svårt att tugga. Försöker jag bita av så rasar allt isär.

Väntar på en kompis, vi ska åka och hämta min nya moppe i Halmstad av alla ställen, 45 mil enkel resa, är man galen eller bara helt tappad? :crazy:
Framskärmen finns med men behöver en sväng i blästern och en ny lack, skärmarnas lack på Gileran var "sådär" på min också när jag körde moppe på 70-talet och pendlade till verkstadsskolan annars är den i originalskick och samma färg som den jag hade. :heart Jag ångrar att jag sålde den men då var jag less på moppeåka i alla väder när jag skaffat bil.

Gilera.webp

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Vi är i fältkontoret och kisse har tom egen säng. Låång kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 885
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 155
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 231
Senast: Krålus
·
Samhälle Om alla skall bli ekonomiskt oberoende och leva på sina investeringar. Vem skall då utföra allt arbete som behöver göras? Vad skall man... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 343
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Barfotaboots!
  • Dressyrsnack nummer 18