Jag rekommenderar Joeys gelato som ligger över gatan mot slottet!Ja, SM går ju i Uppsala denna helg så jag ska dit en sväng![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag rekommenderar Joeys gelato som ligger över gatan mot slottet!Ja, SM går ju i Uppsala denna helg så jag ska dit en sväng![]()
Ja, snacka om att jag blev trött på de bilderna. Första var snyggt, sen blev det bara tråkigt.Kom upp en bild i flödet på insta och påminde mig om det där "modell för en dag" som måååånga tjejer betalade dyrt för och la upp sina bilder på Facebook som var färskt då. Bland annat en bild som alla tog när de la handen under hakan och hade en spegel under.
Tyckte det var lite roligt då att se allas likadana bilder och fnissade lite åt tanken nu.![]()
Verkligen!Ja, snacka om att jag blev trött på de bilderna. Första var snyggt, sen blev det bara tråkigt.
Har dom öppet nu?!Jag rekommenderar Joeys gelato som ligger över gatan mot slottet!
Man behöver inte ta av ugnsluckan faktiskt, det har jag aldrig behövt.Suck, nu försöker jag sätta tillbaka ugnsdörren/luckan och jag måste trycka på något jag inte vet vad jag ska trycka på. Googlar för fullt. Kommer aldrig mer rengöra ugnen!
Man behöver inte ta av ugnsluckan faktiskt, det har jag aldrig behövt.
Ja jag minns något om det när ett glas på en spis jag hade lossnade... det var inget roligt att få på det. Ska jag inte flytta städar jag hellre lite slarvigt längst in och sträcker mig från sidan, än gör om det där, det tog timmar att få rätt på. Ett helvete på ren svenska.Jag gjorde det för att nå längst in och rengöra. Korta armar. Läser manualen och det är någon liten grej jag ska trycka påKänner mig ungefär som när jag ser IKEA:s ledsna gubbe.
Jag kan dra en story om min nuvarande ugnslucka, ena gångjärnet glappade och hade hakat ur nånstans och man ska vrida på en liten "knapp" som låser gångjärnet, sagt och gjort, in med skruvmejseln i avsett hål, vrid och "knäpp", jaha där for den.Suck, nu försöker jag sätta tillbaka ugnsdörren/luckan och jag måste trycka på något jag inte vet vad jag ska trycka på. Googlar för fullt. Kommer aldrig mer rengöra ugnen!
På helgernaHar dom öppet nu?!
Ja jag minns något om det när ett glas på en spis jag hade lossnade... det var inget roligt att få på det. Ska jag inte flytta städar jag hellre lite slarvigt längst in och sträcker mig från sidan, än gör om det där, det tog timmar att få rätt på. Ett helvete på ren svenska.
Jag vet tyvärr inte hur ikeas ledsna gubbe ser ut men om du känner som jag gjorde då förstår jag absolut.![]()
Hur gör folk när de äter Sushi rolls?! Alggrejen gör det omöjligt att dela men det är ju en enorm bit att stoppa in hela på en gång.
Men gott var det.
Visa bifogad fil 163133
Vaken här med. Somnade efter 2 inatt då jag väntade in barnet som varit på äventyr med kulturskolan.Vaken nu
Ska kolla på Vasaloppet
Förstår nog inte riktigt varför du plockade bort ugnsluckan? Det hade jag inte vågat, och det känns inte det minsta nödvändigt!Suck, nu försöker jag sätta tillbaka ugnsdörren/luckan och jag måste trycka på något jag inte vet vad jag ska trycka på. Googlar för fullt. Kommer aldrig mer rengöra ugnen!