Vad gör vi? Del CCVIII

Det är nog rätt vanligt att operationer flyttas framåt, hon sover säkert, eller vilar. :heart
(Eller minns inte koden till telefonen).

Jo så kan det vara dock är det ju så med organ att de bara har en viss tid på sig att operera in dessa för att de ska kunna användas. Så inte så vanligt att den typen av operation flyttas fram för det går nästan inte, känner en som tidigare jobbat på transplantation. Men det är säkert så att hon sover eller vilar eller bara inte har koden.

Jo så kan det vara dock är det ju så med organ att de bara har en viss tid på sig att operera in dessa för att de ska kunna användas. Så inte så vanligt att den typen av operation flyttas fram för det går nästan inte, känner en som tidigare jobbat på transplantation. Men det är säkert så att hon sover eller vilar eller bara inte har koden.

Tänkte skriva precis samma, det är bråttom med organ. Men vi hoppas allt går enligt planerna 🥰

Sitter och söker lite jobb. Bara några månader kvar innan mitt vikariat går ut och oklart om jag kommer få förlängning. Bara att börja söka och hoppas på det bästa, oavsett om det blir en ny tjänst på samma arbetsplats eller något helt nytt! Hatar dock själva ansökningsprocessen, massa skriva och funderande och 9 gånger av 10 ett obetydligt standardsvar (om man ens får någon återkoppling).

Känner mig piggare men ändå inte.
Ska jobba imorgon dock
Hostan kan ju sitta i länge, så den kan jag inte vänta ut
Är det nån som har tips förresten hur vc kan f reda på tidigare journaler?
Läkaren skulle förnya recept men han hade inga diagnoser i journalen
Nej för de flesta är ställda nån annanstans

Känner mig piggare men ändå inte.
Ska jobba imorgon dock
Hostan kan ju sitta i länge, så den kan jag inte vänta ut
Är det nån som har tips förresten hur vc kan f reda på tidigare journaler?
Läkaren skulle förnya recept men han hade inga diagnoser i journalen
Nej för de flesta är ställda nån annanstans
I annat län antar jag? Om ja så måste du höra av dig dit o be dom skicka den till din vc

Effektiv och härlig stund i stallet, promenix med hästarna och passade på att skritta en stund barbacka idag med, lite dressyrarbete på ridbanan😊. Lika bäst att passa på om det blir regn imorn igen som utlovat...Det sista vi behöver nu med tanke på all lera och blöta 👎. Två veckor sen snön tyvärr smälte bort, känns dock som en halv evighet med detta skitväder!
Kvällsfika (satans starka chips så ingen risk man äter för mycket 😁) till kvällens andra avsnitt av Farmen men nu blir det skönt att krypa ner under täcket redan 21 och läsa före sovtajm 😴.

Kvällspromenad avklarad. Upprörd Wilma förstår inte varför hon inte får mer mat, lille Skrutt har ju ätit upp allt och det är inte alls mat kvar som matte påstår. 😾

Nu ett varmt bad, tvätta håret och sedan lite film innan jag ska sova. Jag vann en stor kaffe latte till halva priset som jag ska lösa in i morgon på väg till ortopeden. Gruvar mig! Tar nog datorn med mig om vi ska boka operation. :nailbiting:

Det sista är att vi rullar från Linköping 22.00.
Jag betvivlar…

Är nästan så att jag önskar att vi överhuvudtaget inte kan fortsätta så att det blir hotell istället…

Nu är i alla fall stoppet hävt, men pga stoppet är det lång väntetid innan vi får rulla…

Jag är inte hemma innan midnatt.

Jag vill kunna använda Spöktransferens (Harry Potter referens).

Nåväl det finns åtminstone en fördel med att vi är så försenade.

Jag missar sista pendeln i Hässleholm, så de måste boka taxi till oss.

Nu slipper jag åtminstone sitta och vänta i Hässleholm, vilket jag gjort alldeles för många gånger.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 709
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 513
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 342
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 073
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • kattförsäkring