Ohhh ... jag maste kolla om jag kan fa tag pa haggis ... jag tycker om det, tillsammans med tattis och neps? jag minns inte sa bra langre. Vi honnorar skottar i Saudi och blev bjudna varje ar till superfest pa Consulatet i Jeddah.
Himla trevliga fester med fantastiska manniskor och mycket god mat och dryck. Jag gillar verkligen haggis, men allt annat var ocksa gott, haggisen var dock hojdpunkten ... och de Scotska danserna nagon Scotsk gentleman forsokte lara mig (i stort sett utan coordination) tills vi bada skrattade hysteriskt.
Hur gjorde du den? Det vore kul att prova gora hardost och da jag gor min egen yogurt blir det ju latt att bara fortsatta ... tror jag ... vilket mycket moligt ar helt fel trott.
Mina vuxna barn bjuder in oss till deras fester tar garna med kompisar hem till oss. Jag kan inte ens tala om hur mycket vi uppskattar det.
Byggnormerna ar vansinnigt noga har, bade pa vastkusten och i Florida ar kraven pa att bygga skyskrapor enorma ... och de maste alla kunna "vaja i vinden" eller jordbavningen (det ar lite olika om det ar vind eller jordbavning man bygger for) for att kunna halla for nasta stora hurricane eller jordbavning. (Har vantar vi pa "den stora" jordbavningen eller vulkan "eruption" som forvantas komma "nar som helst nu, skulle faktist varit har for lange sedan"). Jag vet att det forskars mycket pa exact vilka material och hur man bygger hela tiden.
Det ar mycket, verkligen mycket, intressant att vara i en "orkan saker" byggnad nar det blaser mycket.