Vad gör vi? Del CCIX

Sitter på jobbet och mår lite halvtjyvis. Vet inte om jag ska sätta mig på muggen eller ställa mig dubbevikt. Det blev det senare. Hej då kaffe, bulle, Treo och körsbärsyoghurt. 😣

Tror min kropp lessnat på alla tabletter jag petar i mig och ändå tog jag för säkerhets skulle paracetamolen igår kväll innan jag släckte. Min kropp gillar inte paracetamol och inte jag heller. :cautious:
Funderar på att ringa in ersättare och åka hem, mår fortfarande illa. :(

Dricker kaffe efter att ha sovit dåligt.
Ska vila en stund, sen packa fler kartonger.
Kolla att jag verkligen har tvättid imorgon s att jag kan tvätta sängkläder
Tvättmaskinen väntar på tekniker.
Sist tog det 3 månader så har inga förväntningar att den ska vara klar innan flytten

Så där var det för mig i en butik, jag ville stötta butiken i den lilla staden men det var helt hopplöst att boka tider och det blev bara fel på allt, jag var där i flera omgångar. Sen åkte jag till butiken i köpcentret och märkligt nog var de otroligt mycket bättre, allt har blivit rätt från början och inget krångel.

Samma sak för särbon när han besökte optikern i grannorten hemma hos honom. Det var bara krångel och det blev inte bra till slut. Jag har aldrig gått till någon liten optiker utan bara stora kedjor. De har liksom andra resurser vad gäller utrustning.

Ersättare inringd efter ett nytt dubbelvikt besök i ett litet utrymme. 🤢
Urvriden disktrasa hemma i sängen. Hann hem och kort kissrunda med hundarna innan nytt toalettbesök, den här gången sittandes tack och lov. Drack lite vatten innan jag åkte från jobbet och nu ska jag försöka sova några timmar innan jag åker och tittar till hästarna. Får se ikväll om jag vågar äta någonting eller om det blir en fastedag. Inga fler värktabletter öht idag, möjligen en när jag ska sova inatt. Paracetamolen kommer jag ställa bort tills vidare. :cautious:

Kollegan var nöjd dock, jag hade räddat honom från ommöblering och flytt av tavlor hemma. 😄 Jag är glad att jag bara missat tre timmar idag.

Ligger på soffan och slumrar, går ut och eldar, dricker vatten, svettas och fryser.

VC var till föga hjälp. Tack och lovfick jag kontakt med.min njurläkare och fick abtibiotika. Det har hjälpt mig förr vid svårdiagosticerade symptom.
Irriterande mycket kvar att göra innan imorgon

Jag hittade absolut ingenting vettigt på min shoppingrunda :meh: Så nu har jag sittat och skissat på lite andra alternativ i stället. Får se hur det blir till slut. Men eftersom jag är som jag är, så blir jag distraherad och börjar titta på tapeter och annat i stället :angel:

Ett av mina projekt är "säng med mycket förvaring under". Det skulle inte förvåna mig om det slutar med att sängen står kvar precis likadan som i dag (med noll förvaring) och jag i stället tapetserar om i hela sovrummet :rofl:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
78 368
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 031
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
58 153
Senast: Krålus
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
63 080
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• tämja halvvuxna katter
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈