Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på att ringa in ersättare och åka hem, mår fortfarande illa.Sitter på jobbet och mår lite halvtjyvis. Vet inte om jag ska sätta mig på muggen eller ställa mig dubbevikt. Det blev det senare. Hej då kaffe, bulle, Treo och körsbärsyoghurt.
Tror min kropp lessnat på alla tabletter jag petar i mig och ändå tog jag för säkerhets skulle paracetamolen igår kväll innan jag släckte. Min kropp gillar inte paracetamol och inte jag heller.![]()
Ersättare inringd efter ett nytt dubbelvikt besök i ett litet utrymme.Funderar på att ringa in ersättare och åka hem, mår fortfarande illa.![]()
Fullständigt fantastisk underbart! GRATTIS!Tycker också det men vet ej hur?
Kolla den här 24h kurvan![]()
Men gud så bra!! Alltså kroppen är fantastisk verkligenTycker också det men vet ej hur?
Kolla den här 24h kurvan![]()
Byta användarnamn: Välj ut ett nytt, kolla om det är ledigt (jag gjorde en forumsökning och skrev mitt valda namn på ”Av: medlem”). Är det ledigt så skickar du ett DM till @Gunnar och ber honom byta till det nya.Tycker också det men vet ej hur?![]()
Så där var det för mig i en butik, jag ville stötta butiken i den lilla staden men det var helt hopplöst att boka tider och det blev bara fel på allt, jag var där i flera omgångar. Sen åkte jag till butiken i köpcentret och märkligt nog var de otroligt mycket bättre, allt har blivit rätt från början och inget krångel.
Kom på att det kan finnas användare som aldrig skrivit nåt så är nog bättre att kolla lediga namn här https://www.bukefalos.se/members/Byta användarnamn: Välj ut ett nytt, kolla om det är ledigt (jag gjorde en forumsökning och skrev mitt valda namn på ”Av: medlem”). Är det ledigt så skickar du ett DM till @Gunnar och ber honom byta till det nya.
Så gjorde jag iaf.![]()
Urvriden disktrasa hemma i sängen. Hann hem och kort kissrunda med hundarna innan nytt toalettbesök, den här gången sittandes tack och lov. Drack lite vatten innan jag åkte från jobbet och nu ska jag försöka sova några timmar innan jag åker och tittar till hästarna. Får se ikväll om jag vågar äta någonting eller om det blir en fastedag. Inga fler värktabletter öht idag, möjligen en när jag ska sova inatt. Paracetamolen kommer jag ställa bort tills vidare.Ersättare inringd efter ett nytt dubbelvikt besök i ett litet utrymme.![]()
Ses om en kvartVäntar på att fyra tvättmaskins minutrar ska gå
Den började pipa när jag skrev meddelandetSes om en kvart
![]()