Vad gör vi? Del CCIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Det var en intressant kvÀll pÄ Citadellet. Avslutade sen med kvÀllsmat och promenad :)
Nu ska jag lÀgga mig. Tre dagar jobb vÀntar.

1000023080.webp

Efter en del vÄnda,kinkighet och massa krav sÄ har jag nu bestÀllt en ny kyl/frys, det gÄr inte fÄ ur lukten av döda saker o avlopp ur frysdelen,har provat allt.
Den nya kommer pÄ torsdag pÄstÄs det, det blev en Samsung

Trodde jag hade försovit mig men klockan var en timme tidigare Ă€n vad jag trodde 😅
ÄndĂ„ lĂ„g jag kvar och insĂ„g det inte förrĂ€n jag kom upp. SĂ„ avgrundstrött. FĂ„r se om kaffe hjĂ€lper. Inga minusgrader idag, bara 1,8 🙃

Ätit macka och dricker kaffe.
Tittar pÄ LyxfÀllan. Har svÄrt att förstÄ hur man kan vilja visa sig sÄ i tv.

Jobb 8-17:30. Jag skulle aldrig stanna hemma för att jag vill vara hemma men just nu vill jag bara vara.

Åkt till kontoret i stan. Laddar för att leda en workshop hela förmiddagen. Det hade varit roligare att göra live men eftersom kollegerna Ă€r spridda över hela landet sĂ„ blir det workshop pĂ„ distans. NĂ„ja... ...could have been worse.

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt vÀder det var igÄr! Inte lika trevligt idag men uppehÄll Ànnu sÄ jag ska... 9 10 11
Svar
211
· Visningar
6 644
  • LĂ„st
Tjatter Vi Àr i fÀltkontoret och kisse har tom egen sÀng. LÄÄng kisse! 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
62 825
  • LĂ„st
Tjatter HÄrt arbetande kisse Àr sur efter att ha blivit vÀckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 181
Senast: Mia_R
·
  • LĂ„st
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag frÄn thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 487

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka