OM jag har! Han är en riktig hjälte!Du verkar ha en fantastisk pappa.
Det jag saknar med att flytta från Sthlm är mkt att ha närmre till honom och kunna ses oftare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OM jag har! Han är en riktig hjälte!Du verkar ha en fantastisk pappa.
Var?Kollar på Moonflower Murders, en sån där mysig brittisk deckare som Midsomer Murders, Death in Paradise och liknande.
Oj, då bör du nog skaffa en sådan, eller be hyresvärden fixa. De kostar inte mer än ett par hundralapparHar ingen gasvarnare. Men jag får väl ha fönstret öppet och prova igen.
Har inte folk något för sig mer än att stå och glo på vad andra människor gör (tänker att någon skrev något liknande nyligen också) ?!Fick ett lite obehagligt meddelande sent igår kväll, där min vän informerade mig om att hon fått reda på att huset mitt emot kan se när jag duschar Alltså glaset är frostat men det ska tydligen synas jättetydligt ändå, jag får inte ihop det? Gick rakt in på hemsidan och tackade ja till den nya lägenheten Fönsterfilm ska upp idag
Verkar inte så! I huset mitt emot så är dessutom typ alla persienner nere, så fattar verkligen inget NåvälHar inte folk något för sig mer än att stå och glo på vad andra människor gör (tänker att någon skrev något liknande nyligen också) ?!
Det var inte skrämsel? Alltså hos grannen kan jag se att någon är i deras badrum mer än så ser jag inte med frostat glas. Däremot skulle någon titta in från gatan om jag är och dricker vatten i köket på natten skulle man helt klart se mig i bara trosor.Verkar inte så! I huset mitt emot så är dessutom typ alla persienner nere, så fattar verkligen inget Nåväl
Enligt min vän så ska det enligt hennes vän som bor mitt emot mig, synas väldigt tydligt trots frostat glas och tydligen ska denna vän ha knackat på hos mig för att informera mig om detta. Tydligen flera i huset mitt emot som reagerat. Känner mig helt oförstående, glaset är som sagt frostat och husen ligger en bit ifrån varandra.Det var inte skrämsel? Alltså hos grannen kan jag se att någon är i deras badrum mer än så ser jag inte med frostat glas. Däremot skulle någon titta in från gatan om jag är och dricker vatten i köket på natten skulle man helt klart se mig i bara trosor.
Åh, heeemmaaa!
Äntligen ätit och ska sova.
Läkaren fick öppna upp några stygn och spola rent och mosa min arm x antal gånger för att få ut allt och sen stoppa in någon skit som jag måste till vårdcentralen för att ta ut imorgon. Hurra för att behöva dit imorgon igen alltså.
Känner nästan för att boka hotell bredvid sjukan i några dagar om det blir mer operation..