Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ingen gasvarnare. Men jag får väl ha fönstret öppet och prova igen.Vi har också gasspis och hos oss är det helt normalt att det luktar gas i någon sekund innan lågan tänds. Förutsatt att din spis fungerar likadant som vår så börjar man ju med att "släppa ut" gasen som sedan antänds. Så länge du har en bra kolmonoxidvarnare (vilket jag utgår från är krav på enligt lag) bör det inte vara något att oroa sig för
Det gjorde det! Ska sova på saken men lutar åt att ta denHoppas att det går bra!
För att man inte ska handla av dem!Varför har amazon.se så många saker som inte kan levereras till Sverige?
För att man inte ska handla av dem!
Sååå oserösa kineser
Du verkar ha en fantastisk pappa.Efter 3 h på akuten är vi insläppta på något rum för att vänta vidare.
Min stackars pappa hade opererat ut en tand innan han kom utan att berätta. Galningen!
Vi är lite tjurskalliga i familjen.
Han fick iaf lite Alvedon här och kollar nu på GW på mobilen. Hoppas läkaren kommer snart för hans skull!
KlorinSer att kallvattenledningen bakom badrumstoan är täckt av svart mögel.
Bästa medlet för att ta bort? Klorin? Ättika, eller vad?
Huuva.. Gekås hade också fått upp julen.
Men jag tycker det är tidigt. Samtidigt förstår jag butikerna, fast jag håller inte med dem