Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samlar ork och mod att tömma groventrén, finns så mycket stora spindlar som jag inte vill stöta på men måste plocka ner och ut allt så jag kan sortera upp det i spara och slänga.
Köpte äntligen en ny matta till vardagsrummet igår. Efter att ha köpt ny soffa så var den vi hade alldeles för liten.
Nya mattan blev så bra, även fast jag sitter på jobbet så tänker jag på hur bra det blev!
Fasiken, det går bra idag! 8 rabatter grävda!
Det är verkligen inte lätt att sitta på möte när det är lunch och alla kollegor vill sitta och äta och lunchprata, titta på tv, prata med mig etc runtomkring
Nope, vi bygger om. Sitter i kontor med 6 andra, inte lunchrummet.Har du inte tillgång till något rum du kan sitta i? Det låter ju helt orimligt att sitta i ett lunchrum och ha möte samtidigt som folk äter lunch...
Låter fruktansvärtNope, vi bygger om. Sitter i kontor med 6 andra, inte lunchrummet.
Kan sitta ute men där finns ingen el, och datorn klarar bara 40 minuter utan sladd.
Ha, nä gravarna grävs med maskin nu för tidenRabatter! Fick för mig gravar och tänkte herrejösses hur ska det vara rimligt
Du får ringa @LadyCovergirl så får hon flytta på spindlarna åt dig
Ha, nä gravarna grävs med maskin nu för tiden
Vi är dock lite omoderna. Halva kyrkogården vattnas för hand. Man får inte installera spridare. Sen vet jag faktiskt inte hur de gör om någon ska ner i områden med smala gångar. Men det är ju också ganska ovanligt med jordbegravning. Urnor grävs för hand.Ja jag vet ju det så tänkte att va falls e ni för omoderna
Vi är dock lite omoderna. Halva kyrkogården vattnas för hand. Man får inte installera spridare. Sen vet jag faktiskt inte hur de gör om någon ska ner i områden med smala gångar. Men det är ju också ganska ovanligt med jordbegravning. Urnor grävs för hand.
Får du gräva med maskin?Vi är dock lite omoderna. Halva kyrkogården vattnas för hand. Man får inte installera spridare. Sen vet jag faktiskt inte hur de gör om någon ska ner i områden med smala gångar. Men det är ju också ganska ovanligt med jordbegravning. Urnor grävs för hand.