Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör ditt bästa, det räcker gott och välMatteprov om en kvart, så himla nervös. Blev tvungen att gå och sätta mig ensam i ett klassrum för att släppa ångesten.
Du får ha en sån där tjusig duschmössa över huvudet
Hur får de ihop dygnsvilan på det där?Hemma från öppna förskolan. Trött och har huvudvärk.
De vill att min man ska jobba inatt och imorgon eftermiddag. Det skulle innebära att han slutar vid tre idag (egenligen 14, men det blir alltid minst en timme övertid), börjar igen 2230 ikväll och jobbar till 2230 på fredag. Känns inte okej nånstans..
Han sa nej, men ag tjatar på honom. "Vi har ingen annan". Vi får väl se hur de löser det i slutänden..
Det är just det Inte första gången de gör så heller. Det har hänt mer än en gång att han jobbat hela dygnet..Hur får de ihop dygnsvilan på det där?
SEPSIS! Herregud - håller alla tummar för att de hittar botemedel som fixar skiten du fått!Tillbaks till vc idag vid 14 tiden då det igår såg ut som det äckliga lilla djuret inte bara gav mig borelia utan ev sepsis oxå.
Och då blir det infektionsakuten för dom vet inte vilken medicin dom kan ge mig då jag är penicillin allergiker
Inte i realtid iafNågon som vet om man får titta på innanmäte-tv när man gör datortomografi? Min läkare uppgraderade tydligen vanliga ultraljudsundersökningen av min mage ett snäpp. Jag vill titta på innanmäte-tv
Orimligt nyfiken!
Man kan frångå det inom personlig assistans.Hur får de ihop dygnsvilan på det där?