Nää, då måste jag handla tyg och det är inte okej med tanke på hur fullt det är i lådornaRegn poncho?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nää, då måste jag handla tyg och det är inte okej med tanke på hur fullt det är i lådornaRegn poncho?
AbsolutInnebär det att jag slipper städa?
Här med. 15 grader inne 6 grader ute. Idag iaf blå himmel men ändå mörkt...Här är det inte ett dugg varmt i natt,allt ute är daggvått o kallt.
Vi stängde till och med sovrumsfönstret för första gången på mycket länge. Bara 3 grader och stjärnklart nu på morgonen.Här är det inte ett dugg varmt i natt,allt ute är daggvått o kallt.
Vi har ca 19 grader inne, så här är det inte så farligt kallt trots 3 grader ute. Men i och för sig eldade jag en mysig brasa igår kväll. Det kan ju ha hjälpt lite grann också.har nu satt på värmen en stund inne. Fy vad kallt!
15 inne härVi har ca 19 grader inne, så här är det inte så farligt kallt trots 3 grader ute. Men i och för sig eldade jag en mysig brasa igår kväll. Det kan ju ha hjälpt lite grann också.
Vi hade ventilen i fönstret öppet till igår kväll så samma lika här. Men blir nog varmare under dagen.15 inne här
Min som bodde hos mamma brukade försvinna en vecka.Vi stängde till och med sovrumsfönstret för första gången på mycket länge. Bara 3 grader och stjärnklart nu på morgonen.
Tyvärr fortfarnade ingen katt... Vi går in på dag 5 nu. Vet inte om han någonsin har varit borta så länge? Finns det någon här som har katter som brukar vandra lika länge - eller längre - och sedan komma hem helskinnade?? Solskenshistorier hade varit bra just nu!
Ganska vanligt häromkring.Vi stängde till och med sovrumsfönstret för första gången på mycket länge. Bara 3 grader och stjärnklart nu på morgonen.
Tyvärr fortfarnade ingen katt... Vi går in på dag 5 nu. Vet inte om han någonsin har varit borta så länge? Finns det någon här som har katter som brukar vandra lika länge - eller längre - och sedan komma hem helskinnade?? Solskenshistorier hade varit bra just nu!