Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för ett ord att använda, jag tror att du har rätt.Du har nog vad som kallas för väntesorg. Det är sjukt slitsamt och jobbigt. Värre än "vanlig" sorg enligt forskare eftersom man inte kan bearbeta den. och det är något man kan ha för både människor och djur, även omedvetet. Det märkte A och jag när vi förlorade Prince förra året, hur vi omedvetet väntat och oroat oss i nästan två år. Även o sorgen efter honom var massiv, så fanns där också stor lättnad att det var över.
Gick igenom samma sak med min mormor i juli. Det är tuff när man är sa langt bort ocksa.Vad snäll du är.
Alltså, egentligen är hon inte ens sjuk... hon är till och med pigg för åldern det är bara jag som ser skillnaden. Det är bara en sådan kväll då jag inte kan låta bli att tänka på "den dagen.". Döden känns väl lite närvarande helt enkelt.
Jag och mormor har haft tät videokontakt men hon är så illa däran nu att hon mest sover och kan inte svara på telefonen längre. Det är morfin och ångestdämpande, men mamma och annan släkt ringer om de är där när hon är såpass pigg att hon kan prata.
Tack igen. Jag är säker på att imorgon känns bättre.
Upptäckte att min favoritchoklad är tillbaka, Marabou japp. Men. En 185g choklad kostar nu 33kr! Kan nog låta bli att köpa choklad framöver...
Jag kommer bara köpa om det är riktigt bra kampanjpris någon gång...Åååh, det var/är en favorit hos mig också, hoppas att "min" Ica tar in den igen! (Men ja, priset har verkligen dragit iväg på sistone..jeeeez..)
Åååh, det var/är en favorit hos mig också, hoppas att "min" Ica tar in den igen! (Men ja, priset har verkligen dragit iväg på sistone..jeeeez..)
Jag tänker någonstans ändå att det är rätt bra om priset på onyttigheter är lite högre. Det får i alla fall mig att köpa lite mindre skräp !Jag kommer bara köpa om det är riktigt bra kampanjpris någon gång...
Tungt att andas i fukt och hetta. Det är fortfarande +29 grader här hos mig. Det var 30 för nån timme sedan.