Men inget mer?
3 kuvert säger de. Vi får se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men inget mer?
Snart ringer klockan!!Har lagat mat, städat badrummen, dammsugit, hängt upp tvätt, packat inför resan och ätit kvällsmat.
Nu ska jag sova några timmar innan jag ska jobba. Väckning 4.42.
Snart ringer klockan!!
Varför jag är vaken är oklart
SameDet är segt. Hoppas det blir lätt att få upp barnet om en liten stund.
Här löste katten det. Hon har ändrat tid på husses klocka så den ringde 4 istället för 5.Det är segt. Hoppas det blir lätt att få upp barnet om en liten stund.
Tack! Då vet jag att de existerarJag har hört talas om sådana äpplen men vet inte vad det heter alls. Minns inte mycket mer än just det du själv har skrivit så kan inte hjälpa dig, mer än stötta dig i att du inte inbillar dig smaken.
Tänker tillbaks på ölfestivalen i fredags. Jag hade sett fram mot den ett år, sedan förra gången, och blev inte besviken. Utbudet var svårt att omfamna ens mentalt; under fredagen fanns någonstans runt 300 olika öl ur alla stilar att smaka och samma sak (varav kanske 100 nya) under lördagen. Gott om suröl och stout - mina favoritområden. Genom strikt selektering hann jag smaka 25, hade gärna gått även på lördagen och hunnit med ytterligare lika många... men jag är glad ändå....och nu efter fem timmar och ett tjugotal provade trivs jag som fisken i vattnet.