Stressat som vanligt idag och är superstressad men försöker ta det lite lugnt 30 minuter efter jag grillat fläskkarré och Ingrid Marie, sen ska jag fylla ett släp och köra upp inatt/morgon bitti, klockan ställd på 03:15. Tömma släpet, köra till hästarna och titta till dem och sedan övernatta och åka i svinottan ner igen. Börjar bli en tråkig vana.
Ringde veterinären för att flytta varulvens tid som jag egentligen varken hade tid eller råd med. Ringde dem igen och bad om att få flytta tillbaka till den gamla tiden när de undrade om jag inte kunde ta det senare i veckan. När jag sa nej, de frågade och jag förklarade varför höll jag på börja gråta och vi fick komma som planerat.
Väl på plats med en glad varulv hade han gått ner 2 kg sedan förra året. De väntade på oss när vi kom in, jag blev bjuden på kaffe och fick sedan träffa veterinären. Allt var bra med hjärta och lungor så han fick en spruta, klorna klippta och jag fick en kram så jag höll på börja gråta igen.
Jag hade verkligen inte råd men jag orkade inte med ytterligare elände nu med att planera in en avlivning istället när han blivit så pigg och glad när det är svalare ute, så jag får sälja en njure istället, jag har ju två.
Nu är min rast slut så jag ska börja fylla släpet med allt flyttfirman inte tog som avtalat. Vete
om jag hinner tömma huset tills på torsdag, men jag måste försöka eller boka om flyttstädet. På måndag ska jag vara på min nya arbetsplats.