Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog mer smaken som är olika på de olika sorternaSirap är väl sirap? Oavsett färg?
@MJLee och ni andra som läser e-böcker, vart köper ni era böcker? Tänker på engelskspråkiga böcker
Ja. Men i grunden är det sirap, dvs lika sött.Det är nog mer smaken som är olika på de olika sorterna
Ja. Men i grunden är det sirap, dvs lika sött.
Va vaddå? En fil? Vad är det för något? Har du någon länk eller så?Kors i taket, jag har rakat benen! Köpte en sån där "fil" som man liksom skrubbar bort håret med. Benen blev (nästan) hårfria och otroligt lena.
En Sån härVa vaddå? En fil? Vad är det för något? Har du någon länk eller så?
/kryper tillbaka under min sten
Bara för vetenskapens skull testade jag först ett par droppar ljus sirap och sedan ett par droppar mörk. JÄTTESTOR skillnad! Den mörka har ett helt annat djup, och till och med lite beska. Den upplevs inte söt på samma sätt som den ljusa. Inte konstigt att jag föredrar den mörka framför den ljusa på min gröt. Mycket mer smak !!Forvisso, men smaken om man anvander ljus sirap eller mork ar stor ... eller om man anvander molasses eller majssirap. Bada ar lika sota, men den ena har en mycket specifik smak, den andra ar bara sot.
Tack!En Sån här
Är typ som en fil.
Inget kvitto eller lapp på äpplena som du kan läsa på?Mamma och pappa har nu smakat mina rosenvattensäpplen. De tycker båda som jag.
Jag undrar vad det är för sort
Nä, är superirriterad på att jag inte vet vad det är De låg i en påse med nedsatta äpplen på willys.Inget kvitto eller lapp på äpplena som du kan läsa på?
Lätt! Det tog en liten stund att hitta tekniken, men sen gick det på ett kick. Och benen blev så lena och fina. Satt och klappade på dem en lång stund efteråtTack!
Jag har inte sett en sån förrut och skulle aldrig tro att den fungerar bara på utseendet att döma
Det kanske är värt en investering