Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är himla bra att städa ibland - man är sin egen loppis med hur mycket som helst att upptäcka !!Tanten klagar alltid på att vi inte har nåra sängkläder .När jag kom på djupet i skåp 2 hittade jag så det räcker fan till ett mindre hotell Badlakan räknade jag till 45 st. Jösses med saker en garderob kan svälja
Vuxenpoäng på detSå! Nu har jag beställt nya batterier till bilens fjärrkontroller. Alltid bra att göra sådant innan de gamla är helt slut !
Jag hittade saker som varit borta i 10 år .Nu 3 sopsäckar senare har jag bringat ordning i skåpen och allt ligger på sin plats och man kan se vart det är .Förut var det som att titta in i en vägg med olika saker och vara rädd att något rasade ut på en Har konstaterat att jag har sängkläder tills jag dör 30 lakan i skåpet plus dom som ligger i tvätten och dom som ska vikas och läggas in .Lägger en hel del handdukar och sådant i lådor och tar ut i uthuset Handskar mössor kepor till förbannelse .Vad man drar på sig en massa när man ändå har så det täcker och blir överDet är himla bra att städa ibland - man är sin egen loppis med hur mycket som helst att upptäcka !!