Strax framme vid garaget. Hoppas slippa regn under tiden jag är i stallet. När jag sover kan det regna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
EWP - vad är det ? Jag kollade nog bara "de vanliga", dvs klart.se och smhi och där såg jag ingen åska .Jag var in på EWP och kollade och det var förhöjd åskrisk här faktiskt
Vi använder appen blixtnedslag regnradar och en till som heter blitzortung lighting monitor .EWP - vad är det ? Jag kollade nog bara "de vanliga", dvs klart.se och smhi och där såg jag ingen åska .
Jag har blixtvakt men den varnar ju när blixtar närmar sig och är inget jag har koll på när jag sover (stör ej, dessutom)...Vi använder appen blixtnedslag regnradar och en till som heter blitzortung lighting monitor .
EWP - vad är det ? Jag kollade nog bara "de vanliga", dvs klart.se och smhi och där såg jag ingen åska .
Vi använder appen blixtnedslag regnradar och en till som heter blitzortung lighting monitor .
SantFast där ser en väl ingen prognos?
Vaken och trött efter att igår varit på fest hela dagen och kommit hem sent, men det tog inte ungarna hänsyn till
Mitt syskon och hens partner bjöd in till stor fest över hela dagen med livemusik, typ 60 gäster och mängder med aktiviteter. Hjärnan gick på total overload efter allt och det känns som om jag knappt sovit, men kul var det Stukade dock foten i en sten-sax-påse-duell så den är inte jätteglad idag
Och jag som trodde att man använde händerna till sten-sax-påse....Stukade dock foten i en sten-sax-påse-duell så den är inte jätteglad idag
Och jag som trodde att man använde händerna till sten-sax-påse....
Jag vaknade strax efter midnatt av ett helt galet väder som drog in. Störtskurar, otrolig blåst och sen åska på det Drog förbi rätt fort, men hade lite svårt att somna om efter..Vaknade just av en åsksmäll
Glömde eventuellt nämna att duellen involverade jämfotahopp i en lång rad rockringar på ojämn gräsmatta, efter intag av två glas bål...Och jag som trodde att man använde händerna till sten-sax-påse....