athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde att du skulle säga att du...slickade på fingret... Så jag blev rätt lättad när du "bara" kliade dig på näsan !Jag matade katterna. Fick lite blötmat på fingret och tänkte mig inte för, utan kliade mig på näsan. Med blötmatsfingret.
Nu luktar hela världen kattmat..
Värre med godistandkräm *lovar*Enligt förpackningen skulle det vara mjölk och honung.
Det stämmer inte kan jag säga. Stor besvikelse.
Jag vet inte om jag ska skratta, gråta eller bara skicka hjärtan och kramar. Stackare! Det finns helt klart mer angenäma lukter än just blötmat.
Aha, tack för info. Jag trodde dom lämnade gadden också.Getingar lämnar inte gadden, det är det bara bin som gör och som dör själva efter de stuckit.
Skulle borsta tänderna. Tog tvål istället för tandkräm
Det löddrade bra i alla fall.
Nu ska jag nog inte göra mer ikväll.
Jag såg den när den kom och älskade den verkligen. Kollade igen för typ 1 år sen och fastnade lika mycket trots att man idag ser den annorlunda och tycker en del är tramsigt/daterat. Men ändå gillade jag den mkt nu med.Helt fast i Gossip Girl nu. Verkligen en guilty pleasure.
Ta hand om dig så inte du bränner ut dig och blir sjukskriven också och (den nyexade får dra 3 personers jobb... ) Tar de inte in konsulter när det är så illa? det är i T kommun du jobbar?Nu är det bara en dag kvar till semester. Det blir ändå färre och färre på jobbet. Jag är snart den handläggare som har jobbat längst och det kommer en nyexaminerad om ett par veckor = jag kommer få introducera. Samtidigt är en uppföljare sjukskriven så det är 1.5 som ska göra typ 3 personers jobb.
Det kommer vara med skräckblandad förtjusning jag återvänder efter fyra veckors semester.
Ta hand om dig så inte du bränner ut dig och blir sjukskriven också och (den nyexade får dra 3 personers jobb... ) Tar de inte in konsulter när det är så illa? det är i T kommun du jobbar?