Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har jag berättat exakt hur mycket jag hatar getingar :rage:
Jag skulle ta bort skyddspyjamasen på skotern för att kunna fota den, då bara fullkomligt väller det ut getingar - mycket arga getingar! Jag flydde som en gasell, men lyckades få ett stick på armbågen utan att gadden satt kvar (maken har kollat).
Så nu sitter jag här och har tagit medicin och haft både is och sockerbit på den lilla pricken, men armen dunkar, pirrar och har börjat svälla - fan och dubbelfan :arghh:

Har jag berättat exakt hur mycket jag hatar getingar :rage:
Jag skulle ta bort skyddspyjamasen på skotern för att kunna fota den, då bara fullkomligt väller det ut getingar - mycket arga getingar! Jag flydde som en gasell, men lyckades få ett stick på armbågen utan att gadden satt kvar (maken har kollat).
Så nu sitter jag här och har tagit medicin och haft både is och sockerbit på den lilla pricken, men armen dunkar, pirrar och har börjat svälla - fan och dubbelfan :arghh:
Getingar lämnar inte gadden, det är det bara bin som gör och som dör själva efter de stuckit.

Sambon och jag blev sugna på sushi till middag. Skulle ringa och beställa för att hinna hämta innan de stänger. Han jag pratade med måste ha trott att jag var korkad som dubbel- och trippelkollade att han uppfattat rätt, men jag är så van vid att det blir missförstånd, glöms bort något helt och hållet osv...

Stackarn. Han var riktigt trevlig. Hoppas att maten blir god också. Första gången vi testar det stället. Är också glad att det gick att ringa och beställa, för först såg det mest ut som om de hänvisade till foodora och de vägrar jag stötta.

Så ni vet.

Bifogade filer

• IMG_1371.webp
    IMG_1371.webp
    34,9 KB · Visningar: 70
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
71 72 73
Svar
1 451
· Visningar
39 048
Senast: Ninnurur
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
181
Senast: SaraXX
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka