Ok då är det lite olika. Körsbär finns fortfarande i mängder på affären. Ja jordgubbar finns också men det märks att de inte är lika goda.Jo, men nu har de 'tagit över' från körsbär och jordgubbar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok då är det lite olika. Körsbär finns fortfarande i mängder på affären. Ja jordgubbar finns också men det märks att de inte är lika goda.Jo, men nu har de 'tagit över' från körsbär och jordgubbar
Köp en kloslip för hund och tejpa fast på pinne?Måste klippa tånaglarna.
Jag har extremt svårt för det då jag inte kan bända och böja på mig.
Men fan ha råd att klippa naglarna på salong liksom
Kanske skulle funka?Köp en kloslip för hund och tejpa fast på pinne?
tror dock du behöver träna så du kan göra det själv Det är farligt när man inte kan böja sig etc, kroppen monterar ner då.Kanske skulle funka?
Ser fantastiskt ut!Jag har plockat, rensat och tillagat kantareller. Nu äter jag en del av dem.
Visa bifogad fil 149945
Det var riktigt gott! Ibland blir det en lyckträff när man bara tar det man har och som känns som att det borde bli gott.Ser fantastiskt ut!
Jag vet inte om jag ska skratta, gråta eller bara skicka hjärtan och kramar. Stackare! Det finns helt klart mer angenäma lukter än just blötmat.Jag matade katterna. Fick lite blötmat på fingret och tänkte mig inte för, utan kliade mig på näsan. Med blötmatsfingret.
Nu luktar hela världen kattmat..
Har varit så stel i lederna så länge och den enda gången jag kan böja mig så är när jag får muskelavslappnande.tror dock du behöver träna så du kan göra det själv Det är farligt när man inte kan böja sig etc, kroppen monterar ner då.
tror dock du behöver träna så du kan göra det själv Det är farligt när man inte kan böja sig etc, kroppen monterar ner då.