HärligtSitter och eftersvettas på jobbet! Gick de 5 km till jobbet då sl kortet var slut och jag har en massa semesterdagar framför mig så dumt att köpa nytt just nu.
Är mäkta stolt över mig själv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HärligtSitter och eftersvettas på jobbet! Gick de 5 km till jobbet då sl kortet var slut och jag har en massa semesterdagar framför mig så dumt att köpa nytt just nu.
Är mäkta stolt över mig själv!
Jag skulle aldrig orka gå 5 km till jobbet, det tar ju en evighetHärligt! Det kanske kan bli en vana att promenera några dagar i veckan efter semestern också? Eller kan du kanske gå en del av sträckan och åka resten?
Jag skulle aldrig orka gå 5 km till jobbet, det tar ju en evighet(är alltså imponerad av prestationen!)
Jag sparar 30 minuter genom att gå normalt 6000 steg till och från tunnelbanan i vanliga fall.Härligt! Det kanske kan bli en vana att promenera några dagar i veckan efter semestern också? Eller kan du kanske gå en del av sträckan och åka resten?
Jag sparar 30 minuter genom att gå normalt 6000 steg till och från tunnelbanan i vanliga fall.
Går jag hela sträckan tar det en timme. Viktiga hushållsminuter i vanliga fall.
Äsch kunde jag inte bara få klappa mig på axeln utan att göra en stor grej av det.Men det är lite lustigt det där ibland; många sitter och ägnar kraft åt att optimera sin restid och välja det som går allra, allra fortast (och blir lite småsura när något krånglar som ger lite försening eller krav att gå en bit)- för att sen skynda till gymmet och konditionsträna i en timme. Känns som att det vore rätt smart om man tog in behovet av konditionsträning i den första ekvationen och kanske valde ett annat sätt att resa oftare.
Att något sånt litet och gulligt kan låta så mycket! Vilka ljud de har, har aldrig tänkt tidigare på hur de låter.Sitter på verandan här i mitt hus på 'min' tropiska ö i norra Australien och njuter av ett glas vin och chattar med lite vänner på Messenger. Kan höra våran lokala koala i trädet över vägen locka på honor. Vinter här nu och vi lackar mot vår.
För någon som aldrig hört hur en koala lockar på honor rekommenderar jag att youtuba det
Jag lovar att ni inte blir besvikna !!
Gissar på det senare iom att det är Megara.Megara gick runt och skrek, oklart varför - hon gör ofta det efter mat. Jag jamade tillbaka som jag brukar (för en utomstående torde det vara inte helt normalt att vi jamar fram och tillbaka med varandra). Men nu är hon tyst och har gått och lagt sig. Jag är osäker på om jamandet betyder, jag har ont! Veterinär nu! Alt Usla torterande människokryp, ge mig mer mat, jag SVÄLTER!![]()
De använde de ljuden till T-rexen i Jurassic parkSitter på verandan här i mitt hus på 'min' tropiska ö i norra Australien och njuter av ett glas vin och chattar med lite vänner på Messenger. Kan höra våran lokala koala i trädet över vägen locka på honor. Vinter här nu och vi lackar mot vår.
För någon som aldrig hört hur en koala lockar på honor rekommenderar jag att youtuba det
Jag lovar att ni inte blir besvikna !!
Älg safari åkte vi alltid på när jag var liten. Och hade sommarhus i ÖsterbybrukTyp åker runt på landet och letar kohagar? Men jag undrar så över var den där kön i så fall bildas
Ser framför mig något liknande som när jag var liten och vi åkte på vad vi kallade älgsafari. Vi körde runt med bilen på små grusvägar och spanade efter älg. Förvånansvärt ofta såg vi faktiskt älg. Småland var fullt av dom![]()