Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kommer aldrig få pension
Jag är rätt övertygad att det inte kommer finnas nån pensionsålder när jag blir 69 om 21 år
Det var ju så statsministern sa förut .Man ska inte ha lång tid kvar att leva då man går i pension. Förövrigt var han in på sixtens och åt för en månad sedan .Kocken sa men vad kort han var

Kylskåpsrensade lite vilket resulterade i en middag bestående av kokt linguini, pesto, en halv burrata, lite riven parmesan samt ugnsbakade cocktailtomater.
Ibland blir jag lite imponerad av mig själv!

När nästan hela portionen var uppäten kom jag på att jag missat svartpeppar men det var rätt gott ändå.

Skulle skriva till en person vad jag var sugen på. Känns inte som att översättningen blev helt lyckad 😳😂

IMG_7971.webp

Sitter i soffan, har precis ätit några ostmackor till middag och känner mig nu lite allmänt seg. Hade verkligen ingen som helst motivation till något som liknade att äta mat och tänkte att mackor är bättre än inget. Nu ska jag väl bara övertala sambon att göra varm choklad åt oss, så kanske man kan slappa resten av kvällen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
67 68 69
Svar
1 361
· Visningar
36 442
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
230
Senast: Entourage
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
179
Senast: SaraXX
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
311
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka