Synd att mina vindskivor sitter fast där de sitter...Samma elände här, nu har jag burit in allt i lusthuset så jag får måla ifred.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Synd att mina vindskivor sitter fast där de sitter...Samma elände här, nu har jag burit in allt i lusthuset så jag får måla ifred.
Det gör min vä oxå tills en dag när vädret har hyfsat sig, jag övergick till dörrar o listerSynd att mina vindskivor sitter fast där de sitter...
Tanten brukar säga det när dom köper i Bangkok att min är mycket godare .Där lagar dom ingen mat hemma just utan dom går ut och köper hela tidenJag slar vad om att din Pad Thai ar battre an pa vilken vasterlandsk restaurang som helst.
Det var ju så statsministern sa förut .Man ska inte ha lång tid kvar att leva då man går i pension. Förövrigt var han in på sixtens och åt för en månad sedan .Kocken sa men vad kort han varJag kommer aldrig få pension
Jag är rätt övertygad att det inte kommer finnas nån pensionsålder när jag blir 69 om 21 år
Våffelsmeten var slut. Det blev ostpaj.Stämplade ut tidigt. Ska fika med en kompis klockan 17, tror det blir våffla.
Väntar på att det ska bli dags att hämta upp min indiska middagsmat. Rejält bekväm idag.
Tips: gå istället in på wikipedia, sök fram svenska texten om det du vill översätta och välj att läsa den på engelska istället. Blir generellt sett mycket bättre översättningar såSkulle skriva till en person vad jag var sugen på. Känns inte som att översättningen blev helt lyckad
Visa bifogad fil 149891
Ja, han är jätteliten. Jag tror de ställer honom på nån låda när de ska fotograferaDet var ju så statsministern sa förut .Man ska inte ha lång tid kvar att leva då man går i pension. Förövrigt var han in på sixtens och åt för en månad sedan .Kocken sa men vad kort han var
Fast det heter nog så - tyvärr...Skulle skriva till en person vad jag var sugen på. Känns inte som att översättningen blev helt lyckad
Visa bifogad fil 149891
Fast det heter nog så - tyvärr...