Full storm här. Sitter och multitaskar hjärnan. Tänker med halva på uterummet vi ska bygga i vinter och med andra halvan på företaget jag är i startgroparna att starta upp. Mycket som snurrar just nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte då. Det är hur lätt som helst att tina kakor/bullar i mikron.Just att kakor hamnar i frysen hjälper här hos oss. Det blir liiiiiite svårare att äta upp allt, om man måste tina det först.....
Tina är för fegisar!Inte då. Det är hur lätt som helst att tina kakor/bullar i mikron.
Och fruset är inget för en gourmet. Dessutom är jag rädd om plomberna.Tina är för fegisar!
Borde jag med vara.Och fruset är inget för en gourmet. Dessutom är jag rädd om plomberna.
Åh, NEJ.... Hemskt mycket....NEJ.......Hänger aldrig i dom här trådarna, men som vinterälskare måste jag ju dela med mig (obs inser att majoriteten som ser bilden kommer tacka sin lyckliga stjärna attt de befinner sig där de är och INTE här).
Avslutar månaden som jag började den; med jobbresa till Kiruna. Stan sportar just nu några träd med gröna löv och ca 2 dm snö på marken;
Visa bifogad fil 37435
Som om inte det vore nog checkade jag just in och har för första gången någonsin (reser hit varannan vecka) fått hotellrum med badkar!!