Vad gör vi del 106

Spännande att det ska vara så svårt att få till rätt faktureringsadress hos en del företag. Jag ägnade en halvtimme åt att bli runt kopplad tills en person faktiskt tog tag i det och ändrade uppgifterna hos dem. De borde ju vara intresserade av att fakturorna kommer till rätt ställe skulle man kunna tycka. :D
 
Överlevde semestern med särbon :D men fy vad dålig Julas camping i Skara var! Aldrig mer och en överkorsad husbil i betyg :mad:

Vi har ätit kopiösa mängder havskräftor (typ levt på det större delen av tiden) :d :laugh:

Edit: Och dyrt blev det... jag köpte en Kärcher K5 på Julas outlet och särbon ett Vortex på Astrosweden... :cautious:
 
Senast ändrad:
Klockan ar snart 6am och det ar dags att starta dagen.

coffee.jpg
 
Sådärja, skönt att vara hemma igen 😊. Fixade ärenden i stan i lugn och ro...Hämtat linser och passade på att köpa en söt julklapp till brorsonen 😍 i den gulliga barnbutiken 😊. Sen den vanliga storhandlingen och där sprang jag på en lämplig julklapp till 😁👍. Tvättat bilen vilket ju alltid känns lagom kul när den blir smutsig direkt 😅. Ätit lunch och ska snart åka till stallet 😊.
 
Åh fy pyton! Mina hormoner leker sjörövare med mig idag :crazy: var på jobbet och något bara pyttelitet fick mig att vilja böla, och det hände igen och igen :arghh: blev förbannad och ledsen. Till slut sjukanmälde jag mig och är på väg hem nu. Jag kan inte jobba så här!
Hoppas bara på att jag inte börjar böla igen på bussen :cautious:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 622
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
687
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 193
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp