Vad gör vi del 106

Jag bokade tid online förra veckan. Fick tid i mars 2020. Det var första lediga tid de kunde hitta 😅😅
Turligt nog har jag aldrig haft några tandproblem eller hål i tänderna på 37 år men är ju bra att kolla läget ibland iaf.
Jag äter dv mediciner som gör att jag är muntorr + att jag har tandläkarefobi. Ingen bra kombo alls :cautious:
 
Fick avliva 2 fiskar ikväll. En Molly som var sjuk + min äldste kakadua ciklid hane:cry:
Han hade tacklat av den sista veckan, så nu var det dags för att somna in.
Fick honom med 2 kompisar i våras, han var då i väldigt dåligt skick, väldigt mager. :(Men hade hos mig blivit rund och fin
 
Just kommit hem från jobbet, tror inte jag gjorde bort mig idag heller. Är svårt med kursdeltagarna då jag är rätt så perfektionistisk och noga med detaljer, medan många av deltagarna mest verkar vilja göra saker på snabbast möjligaste väg. Men ja, får väl acceptera att det är så i början, tålamodet finns inte där. Gillar dom ändå. 🙂

Blev iaf glad nyss då jag fick en fin bild av mitt "brorsbarn". Han är så otroligt söt. ❤
 
Fick avliva 2 fiskar ikväll. En Molly som var sjuk + min äldste kakadua ciklid hane:cry:
Han hade tacklat av den sista veckan, så nu var det dags för att somna in.
Fick honom med 2 kompisar i våras, han var då i väldigt dåligt skick, väldigt mager. :(Men hade hos mig blivit rund och fin
Hur avlivar man fiskar?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 622
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
687
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 193
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp