Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra jobbat!gått 15 km idag.
Typ så ja, men hembaka smakar oftast bättre än köpta, såvida det inte är från fiket som gör dom själva.Det är nog därför jag inte gör det så ofta. När jag blir sugen på bullar vill jag ju ha bullar....NU! Inte om sisådär 2 timmar.....
Alldeles sant ! Och det är också himla trevligt att ha frysen full med bullar som man kan ta upp och tina vid behov......Typ så ja, men hembaka smakar oftast bättre än köpta, såvida det inte är från fiket som gör dom själva.
Vid behov? Om det finns kanelbullar hemma så är behovet mycket stort här. Kanelbullarna blir aldrig långlivade.Alldeles sant ! Och det är också himla trevligt att ha frysen full med bullar som man kan ta upp och tina vid behov......
Det brukar bli sisådär 45 stycken när jag bakar, så de brukar faktiskt vara ett tag. Jag tror till och med att jag har några kvar i frysen från förra baket......Vid behov? Om det finns kanelbullar hemma så är behovet mycket stort här. Kanelbullarna blir aldrig långlivade.
Sån karaktär har inte jag .Det brukar bli sisådär 45 stycken när jag bakar, så de brukar faktiskt vara ett tag. Jag tror till och med att jag har några kvar i frysen från förra baket......
Jag äter dv mediciner som gör att jag är muntorr + att jag har tandläkarefobi. Ingen bra kombo allsJag bokade tid online förra veckan. Fick tid i mars 2020. Det var första lediga tid de kunde hitta
Turligt nog har jag aldrig haft några tandproblem eller hål i tänderna på 37 år men är ju bra att kolla läget ibland iaf.
Hur avlivar man fiskar?Fick avliva 2 fiskar ikväll. En Molly som var sjuk + min äldste kakadua ciklid hane
Han hade tacklat av den sista veckan, så nu var det dags för att somna in.
Fick honom med 2 kompisar i våras, han var då i väldigt dåligt skick, väldigt mager. Men hade hos mig blivit rund och fin
Jag använder en hammare och en papperspåseHur avlivar man fiskar?
Oj! Makabert!Jag använder en hammare och en papperspåse
Nja. Det går fortOj! Makabert!
Min frys blev alldeles full, gjorde Dumlekakor igår. Nu har jag fikabröd hemma när jag får besök, förutsatt att de kommer överleva så ja inte hinner äta upp alla. xDAlldeles sant ! Och det är också himla trevligt att ha frysen full med bullar som man kan ta upp och tina vid behov......
Just att kakor hamnar i frysen hjälper här hos oss. Det blir liiiiiite svårare att äta upp allt, om man måste tina det först.....Min frys blev alldeles full, gjorde Dumlekakor igår. Nu har jag fikabröd hemma när jag får besök, förutsatt att de kommer överleva så ja inte hinner äta upp alla. xD
Ah, det funkar dåligt här.... Dumlekakorna är i aluminiumformar och det går likabra att äta dom frysta, de tinar rätt fort också. (sitter inte aaaaalls och mumsar på 3st just nu )Just att kakor hamnar i frysen hjälper här hos oss. Det blir liiiiiite svårare att äta upp allt, om man måste tina det först.....