Vad gör vi del 106

Vaknade precis av en konstig dröm. Nån eller några av mina mediciner gör atr jag får drömmar...
Ska försöka somna om
 
Magisk morgon här :love:
 

Bifogade filer

  • CB33A324-91F1-4165-9EAA-53790F991A3C.jpeg
    CB33A324-91F1-4165-9EAA-53790F991A3C.jpeg
    352,9 KB · Visningar: 13
16 grader i sovrummet och jag fryser ihjäl. Sambon - som helst vill ha ännu kallare - tycker det är jätteskönt. Jag har vinterridstrumpor, leggings, långärmad t-shirt och en stor t-shirt över.. imorgon ska jag köpa mig en riktigt varm pyjamas! 🥶

Jag har drygt 16 grader i umgängesdelen på nedervåningen ;) I sovrummet på övervåningen är det kallare :D (25-åringen fryser och hävdar att det hänger istappar i taket medan jag gärna har balkongdörren öppen och inte ens har stoppat i täcke i påslakanet ännu :rofl: )
 
Jag har drygt 16 grader i umgängesdelen på nedervåningen ;) I sovrummet på övervåningen är det kallare :D (25-åringen fryser och hävdar att det hänger istappar i taket medan jag gärna har balkongdörren öppen och inte ens har stoppat i täcke i påslakanet ännu :rofl: )

😮😮 jag sover med dubbla täcken sen typ en vecka tillbaka, ett vinter- och ett sommartäcke.... vet inte temp i lgh dock, men det drar en del från fönstret...
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 629
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 199
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp