Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad söta! Är de vilda och kommer förbi på middag eller bor de på gården?Idag är min "fredag" efter 5 jobbdagar! Alltid skönt att stämpla ut söndag eftermiddag. Kvällsmat för pållarna samt några wallabies
Visa bifogad fil 37660
Den var snyggVisa bifogad fil 37662
Har nu sett vad den kostade.
Dom är vilda men hänger på gården och äter left overs av hästarnas matMen vad söta! Är de vilda och kommer förbi på middag eller bor de på gården?
Tack.Den var snygg
Bra köp
Men vad söta! Är de vilda och kommer förbi på middag eller bor de på gården?
Lycka till!
Jag vet hur svårt det är, är precis likadan
Men så himla söta! Vad kul att det går att komma så nära. Hästarna bryr sig inte alls om att de kommer förbi och käkar eller?
Men så himla söta! Vad kul att det går att komma så nära. Hästarna bryr sig inte alls om att de kommer förbi och käkar eller?
Ligger i sängen, äter godis och kollar på Gilmore Girls
Vad gör du då, lite mer specifikt?Chillar med lite vin efter jobb på V75 (eller STL som det numera heter, men jag kommer vägra kalla det något annat än v75. Ungefär som att jag vägrar sluta säga Statoil). Inser att mitt extrajobb är fruktansvärt roligt! Har jobbat på travet i 13 år, kan ge det till alla som tips! Sjukt kul! och man behöver faktiskt inte kunna trav för att börja, man lär sig det man behöver!