Har ätit frukost och druckit kaffe. Nu ska jag ta lite extra koffeinfritt kaffe tror jag, sen fixa lunch som ska med o ätas efter ett besök på simhallen med mami .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har kvar kycklingsallad i kylen sen i fredagskväll, den borde inte vara någon fara att äta till lunch idag väl?
Har den stått i kylen så inga problem, har den stått på elementet skulle jag avstå.
Bra gjort att du tar en paus!Nej det här går inte. sjukskrivit mig en vecka pga stress på jobbet. det är nog nu! Orkar inte.
Alla konstnärer måste ju liiiida en del, hjääärta och smääärta! Nu kommer du måla som en gud!Har den senaste tiden varit närmast döende i någon slags fusion mellan TBC och spanska sjukan. Möjligen med en släng av lungpest. Hade ställt in mig på att göra sorti från jordelivet men medan jag inväntade att detta skulle ske kollade jag samtliga avsnitt av Charité på Netflix vilket nu lett till att jag har utvecklat en märklig tysk brytning. Eftersom hoppet om att göra sorti med ett lågt BMI ändå var ute har jag mestadels livnärt mig på daijm och vinslattar.
Grannen menade att jag skulle "rycka upp mig". Vilket ju är en ganska hårdhjärtad inställning gentemot någon som ligger på dödsbädden kan en tycka. Men vill nu meddela att: UNDER HAR SKETT. Det är möjligt att KRISEN (ni vet den klassiska krisen där en ligger och svettas och svävar mellan liv och död medan stråkmusik spelas i bakgrunden) faktiskt är över!