Gräset klippet, kaninburen klar (nästan, lite finlir men dom kan använda den nu), fodrat hästar och nu påbörjas nattning av barn innan jag också fåt ta kvällen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker helt klart att det låter som om du är på bättringsvägen !!Ligger i schäslongen, dricker bordeauxvin och kastar vindruvor och chokladbitar lite dramatiskt i min mun. Samt FaceTime-ar med grannen
Tycker helt klart att det låter som om du är på bättringsvägen !!
Men varför skulle det bli smutsigt av att hängas utomhus på vädring ? Det är väl inte större risk än om man hänger ut tvätt till tork? Jag kan inte komma på en endaste gång som min tvätt har blivit smutsig av att torka utomhus......Jag är rädd för att fåglarna ska skita på den. Eller att den blir smutsig ute på annat sätt. Möjligen kan jag hänga den över våningssängen i friggeboden och låta dörren stå öppen.
vi gör nog av med närmare 1 kg i månaden under te säsong. Maken pratar då och då om att dra igång med bin igen, vi får väl se vad som händer framöver.Jag har blivit andelsägare i bikupor! Total lycka.
Jag känner mig som en god människa, får 2 kilo honung (vad jag nu ska ha all den till) och slipper ha egna bin på ett tag.