Vad gör vi del 106

Vet inte hur jag ska färglägga denna ask. Guld med grön detaljer och silver färg. Käns lite kich
 

Bifogade filer

  • 15704722831421377494289391430834.jpg
    15704722831421377494289391430834.jpg
    187 KB · Visningar: 37
Tänkte ta tag i min privata mejl-inkorg och jobbets (totalt kanske 20 mejl). Är inte glad över att sitta och fixa med sådant så sent, men så mycket skönare att ha tomma inkorgar!
 
Jag är rädd för att fåglarna ska skita på den. Eller att den blir smutsig ute på annat sätt. Möjligen kan jag hänga den över våningssängen i friggeboden och låta dörren stå öppen.
Men varför skulle det bli smutsigt av att hängas utomhus på vädring :confused:? Det är väl inte större risk än om man hänger ut tvätt till tork? Jag kan inte komma på en endaste gång som min tvätt har blivit smutsig av att torka utomhus......
 
Nä nu... en av Sveriges större banker använder en person som ”ansikte utåt” på Instagram. Samma person har stulit hos oss för STORA summor. Hon har även agerat väldigt hotfullt mot personal. Senast tryckte jag på på vårt dolda larm och höll hennes kvar så att hon blev gripen av civilvakten. Då uttalade hon dödshot mot mig.
Jag fattar att personen har problem men blir ändå sjukt illa till mods att banken använder personen i nån slags ”god will”/pr-syfte
 
Jag ska snart försöka stänga ner och sova iom ska upp tidigt imorgon.
Pratade med sambon som inte kommer vara framme i DK förrän runt kl 02 ca. Han har då kört från Sörmland astidigt och behandlat 14 hästar och 5 pers.
Tyckte synd om honom faktiskt då han lät så trött. Så nu har jag pratat med honom och försökt väcka upp honom lite så han orkar köra hela vägen.
Han ska ju upp och jobba imorgon också och har sen monstervecka med jobb i DK innan han ska köra hem.
Känns lite lyxigt att kunna jobba hemma i jämförelse.
 
Vaknade för tidigt pga någon sabla råtta/mus som sprang runt i väggarna och drog igång kisse (gammelkisse är då fortfarande snabb i reaktionerna, synd bara att hon inte kunde komma åt den...) så nu är det bara att dra igång dagen trots alldeles för tidigt :meh:

:heart är iaf på väg hit för en snabbstuds, han går av skift idag :love:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 630
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 199
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp