Vad gör vi del 106

Jag har låtit en lokal firma tvätta en sak åt mig eftersom jag inte kunde tvätta den själv då den var för stor för min maskin. Idag fick jag tillbaka den och den stinker! Jag klarar inte så kraftig parfymering. Jag är sjukt besviken.

Kan du lägga den ute på ett par stolar? Eller dubbla lakan?
 
Helt jäkla galet - jag har skitont i fötterna nu efter smärta och felbelastning så jag tänkte att jag kanske skulle boka tid hos min husläkare. Bara det att om man ska göra det online så finns det inga fria tider alls och kalendern visade januari 2020 :confused:O_o
Får ringa imorgon, men fan vad ont den felbelastade foten gör :cry::rage:
 
Städat som attans efter jobb. Skurade kakel i köket, torkade köksluckor, gjorde rent spisfläkt, skurade trappan, diskat mat- och vattenskålar, vattnade blommor och städade toaletten. Har även plockat in pelargonerna samt städat kontoret nu ikväll. Nu är det bara rensa kattlådorna kvar sedan får det vara klart för idag. Jobbar heldag imorgon, så jäkla tråkigt. 7-13 eller 16-21.30 passar mig bättre.
 
En fika på stan avbokades i sista stund.

Så jag åkte och simmade istället. Har inte simmat sedan jag hade andnöd för några månader sedan. Nu gick det skapligt. Knakade oroväckande från axlarna bara :laugh:

Nu värker musklerna i underarmarna och axlarna känns som de är ur led. :rofl:
Men det är bara att anfalla igen. Hösten är här och det går inte att skylla på trädgårdsarbetet längre. Brukar inte simma under sommarhalvåret. Sommaren är slut, det är bara att inse.
 
Skulle vara hemma och vara social ikväll, men ställde in det för att sitta på skolan och skissa istället. Lugnt och skönt här nu, ensam på avdelningen.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 630
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 199
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp