R
Raderad medlem 68338
Alla konstnärer måste ju liiiida en del, hjääärta och smääärta! Nu kommer du måla som en gud!
EN KAN JU HOPPAS! Hade tänkt köra igång idag men hänger fortfarande på en skör tråd sas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla konstnärer måste ju liiiida en del, hjääärta och smääärta! Nu kommer du måla som en gud!
Åk tillbaka och klaga.Jag har låtit en lokal firma tvätta en sak åt mig eftersom jag inte kunde tvätta den själv då den var för stor för min maskin. Idag fick jag tillbaka den och den stinker! Jag klarar inte så kraftig parfymering. Jag är sjukt besviken.
Jag har låtit en lokal firma tvätta en sak åt mig eftersom jag inte kunde tvätta den själv då den var för stor för min maskin. Idag fick jag tillbaka den och den stinker! Jag klarar inte så kraftig parfymering. Jag är sjukt besviken.
Jag överväger det. Så surt att behöva göra det bara.Åk tillbaka och klaga.
Jag är rädd för att fåglarna ska skita på den. Eller att den blir smutsig ute på annat sätt. Möjligen kan jag hänga den över våningssängen i friggeboden och låta dörren stå öppen.Kan du lägga den ute på ett par stolar? Eller dubbla lakan?
Då ska jag träna med dig nu!!Skulle träna.
Äter chips istället.
Det är också en slags träning.
Då ska jag träna med dig nu!!
HAr ont i hela kroppen, sådär influensaont men utan influensa.
Du får ju kanalisera din inre digerdöden ut på duken!EN KAN JU HOPPAS! Hade tänkt köra igång idag men hänger fortfarande på en skör tråd sas.