Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är huvudstarter. Så jag ansvarar för att allt i starten blir rätt, att alla är på rätt plats, att ingen blir störd och meddelar vem som är skyldig vid en omstart. Till hjälp har jag ett gäng understarter. Dom har egentligen som främsta uppgift att säga vem som är först över startlinjen och hjälpa mig med resten av uppgifterna.Vad gör du då, lite mer specifikt?
/ny karriär vore ju alltid roligt
Jag har jobbat som startpersonal på Axevalla, och blivit kallad ett tekniskt felJag är huvudstarter. Så jag ansvarar för att allt i starten blir rätt, att alla är på rätt plats, att ingen blir störd och meddelar vem som är skyldig vid en omstart. Till hjälp har jag ett gäng understarter. Dom har egentligen som främsta uppgift att säga vem som är först över startlinjen och hjälpa mig med resten av uppgifterna.
Sen finns det många fler jobb också, jag har varit dopingprovtagare, i inskrivningen, man kan ha koll på galopper och sitta i måldomarnämnden som har koll på allt som sker under loppet, om någon kör snävt, drivningar osv. Det är superkul! Dock bara ett extrajobb om man inte jobbar på typ Solvalla, då kanske man kan jobba på travet och faktiskt tjäna ihop mer än extrapengar.
Haha, jag med jag har även fått stå för att jag har varit klantig med "funktionärsfel", det beror på vem som är speaker.Jag har jobbat som startpersonal på Axevalla, och blivit kallad ett tekniskt fel
Tycker bättre om Jamaican Downton Abbey,Sett Downton Abbey-filmen