Vad gör vi del 106

Skrattar fortfarande åt gårdagens konversation med chefen:
"-Hej chefen!"
"-Nämen hej Zinfernia!"
"-Jo, jag hade vägarna förbi ditt kontor och tänkte bara titta in och säga att du är väldigt stilig idag!"
"-Jaså?"
"-Ja, jag tror jag talar för majoriteten av kvinnorna här på jorden när jag säger att du är en riktig hunk. Varje gång du går förbi så tänker jag att du ser ut som om du precis klivit ner från Olympen!"
"-....vill du ha ledigt?"
"-Egentligen vill jag ju inte det... Jag vill ju inget hellre än att vara här och uppleva dig och din fulländade kropp live. Men om jag kan vara ledig på torsdag så vore det bra!"
"-....Okej, du får vara ledig på torsdag. MEN! I gengäld får du skriva ett hyllningstal till mig som du framför på fredagens morgonmöte!"

Bra deal ändå. Nu ska jag börja fila på talet.
 
Skrattar fortfarande åt gårdagens konversation med chefen:
"-Hej chefen!"
"-Nämen hej Zinfernia!"
"-Jo, jag hade vägarna förbi ditt kontor och tänkte bara titta in och säga att du är väldigt stilig idag!"
"-Jaså?"
"-Ja, jag tror jag talar för majoriteten av kvinnorna här på jorden när jag säger att du är en riktig hunk. Varje gång du går förbi så tänker jag att du ser ut som om du precis klivit ner från Olympen!"
"-....vill du ha ledigt?"
"-Egentligen vill jag ju inte det... Jag vill ju inget hellre än att vara här och uppleva dig och din fulländade kropp live. Men om jag kan vara ledig på torsdag så vore det bra!"
"-....Okej, du får vara ledig på torsdag. MEN! I gengäld får du skriva ett hyllningstal till mig som du framför på fredagens morgonmöte!"

Bra deal ändå. Nu ska jag börja fila på talet.
Din chef vrålflötar med dig :angel:
 
Lagat middag - det blev Fajitas kyckling :d
Och Tacos chips med Guacamole (färdig dock).:d
Fångade in ett gäng jättar i stora karet, och packade ner dem. De ska få åka till Spånga i morgon och säljas på deras auktion där
Blev 5 burkar med 5 i varje = 25 st:crazy:
Nu när jag bytte vatten i stora karet, så dök det upp 3 jättar:devil: De gömmer sig de fulingarna!:cautious:
 
Rullat runt i sängen med hunden (alfarullningar såklart) i säkert 20 min. Nu är vi mycket trötta båda två och mina armar gör ont efter alla lekbett :laugh:
 
Jamen precis! Farmor brukade servera ingefärspäron med lättvispad grädde och flagad rostad mandel, cognac till.

Åt ngt liknande förra hösten på Riche, så oerhört drömmigt gott och så enkelt. Måste göra ngt liknande nån dag. Rostade nötter blir pricken över i-et också! Kan tänka mig att det kan funka med ngt lite knäckigt till också.
 
Åt ngt liknande förra hösten på Riche, så oerhört drömmigt gott och så enkelt. Måste göra ngt liknande nån dag. Rostade nötter blir pricken över i-et också! Kan tänka mig att det kan funka med ngt lite knäckigt till också.

Hasselnotter. Det finns inget godare an rostade hasselnotter ... och haromkring odlas majoriteten av de hasselnotter som saljs runt varlden. De ar nyplockade nu och saljs i bulk.
Jag tror det blir paron med hasselnotter i morgon. och cognac. Eller kanske Captain Morgan?
Det blir till att plocka paron i morgon. Och gora seafood soppa av min Rockfish.
 
Hasselnotter. Det finns inget godare an rostade hasselnotter ... och haromkring odlas majoriteten av de hasselnotter som saljs runt varlden. De ar nyplockade nu och saljs i bulk.
Jag tror det blir paron med hasselnotter i morgon. och cognac. Eller kanske Captain Morgan?
Det blir till att plocka paron i morgon. Och gora seafood soppa av min Rockfish.

Bjud mig på middag nästa gång!!!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 629
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 198
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp