Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försöker avgöra om jag är vid liv eller ej.
Kom just in efter en promenix, skönt ute, aningens för tunnklädd dock. Nu kaffe i soffan innan jag ska sortera tvätten, chansade och det fanns faktiskt tvättid idag, gött när jag ändå inte har några andra planer...
Fast å andra sidan så åligger det antagligen på mig att kolla så allt är ok innan jag eldar.
Väntar och ser om något faktiskt kraschat. Blir det inte bättre ska jag rådfråga en rörfirma och i så fall ringa sotningen
Tack för kramen
ANTAGLIGEN ar inte ett ord att anvanda i det har scenariot. Sotaren ska veta att om man drar ut en kontakt satter man in den igen och kollar att allt fungerar. That's it.
Ring "sotar foreningen" eller vad de kan heta och forsakringsbolag och patala vad sotaren gjorde. Och sta pa dig. Det ar inte ditt job att ga efter yrkesfolk och se till att de fick det ratt.
Ok råd till mig själv.
Nr 1: du ska aldrig dricka mer igen.
Nr 2: se till att ha ett rejält lager ved inne så slipper du gå ut och hämta dagen efter utgång och riskera att träffa på grannar, hästmänniskor och vem vet.
Nr 3: det är inte synd om dig, se nr 1.
Nej tack.Någon som vill ha en kelig ?
Koka in?Vad gor man nar man har ett overflod av paron? Mitt parontrad ar overfullt med frukt, vansinnigt goda paron som mest ats av hundarna. HELP ... vad ska jag gora med mina paron?
Koka in?
Det är ett mysterium att den så goda efterrätten inkokta päron i ugn med After Eight gått ur modet.
Ok råd till mig själv.
Nr 1: du ska aldrig dricka mer igen.
Nr 2: se till att ha ett rejält lager ved inne så slipper du gå ut och hämta dagen efter utgång och riskera att träffa på grannar, hästmänniskor och vem vet.
Nr 3: det är inte synd om dig, se nr 1.