Upptäckte precis att vi matchar, maken och jag Båda har blå jacka, svarta skor, matchande mössor och likadana glasögon. Inte okej!
Jag och särbon har hans och hennes... i jaktställ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Upptäckte precis att vi matchar, maken och jag Båda har blå jacka, svarta skor, matchande mössor och likadana glasögon. Inte okej!
Köpte en rock. Betalde utan att titta på priset.
Jag tyckte definitivt att den va sevärd. Joaquin Phoenix är grym skådis. Måste säga att jag nog gillade den här bäst hur han blir The Joker.Uppdatera sen! Jag har funderat på att se den.
Tycker jag du gjorde rätt i, en rock är snyggt på karlar.Köpte en rock. Betalde utan att titta på priset.
Jag tycker faktiskt att du ska ta en snack med försäkringsbolag OCH sotningsväsendet, för det är inte ok att han tar ett eluttag utan att veta vad han drar ur!Vid närmare kontroll visar det sig att accumulatortankarna är kokheta. Men ingen värme går ut i systemet.
antagligen beroende på sotarens misstag häromdagen. Systemet är fullt av luft och det är en evinnerligt trixande att få bort alla bubblor i alla krökar och skrymslen.
Jag till och med funderar på om några av alla cirkulationspumpar tagit skada?
Nu har jag tänt en ny brasa. Skruvat upp shunten och försökt få väck mer luft. Fan vet om det gör nån skillnad.
Skit skit skit att jag inte ens tänkte tanken att sotaren skulle fimpa pumarna. Då hade jag sluppit frysa idag och sluppit alla timmar jag kommer att få tillbringa nere i pannrummet närmaste veckorna.
Åh krukanResultatet av dagens shopping
Visa bifogad fil 37624
Ett steg framåtKöpte en rock. Betalde utan att titta på priset.
Fast å andra sidan så åligger det antagligen på mig att kolla så allt är ok innan jag eldar.Jag tycker faktiskt att du ska ta en snack med försäkringsbolag OCH sotningsväsendet, för det är inte ok att han tar ett eluttag utan att veta vad han drar ur!
I värsta fall så har ju något gått sönder på riktigt och då bör ju han stå för den kostnaden (deras försäkring).
F*n att det alltid ska vara något som krånglar
Lider med dig!! Kram
Åh krukan