Vad gör vi del 106

16 grader i sovrummet och jag fryser ihjäl. Sambon - som helst vill ha ännu kallare - tycker det är jätteskönt. Jag har vinterridstrumpor, leggings, långärmad t-shirt och en stor t-shirt över.. imorgon ska jag köpa mig en riktigt varm pyjamas! 🥶
Flanellpyjamas och raggsockor :up:
Om sen sambon vill se dig lite mer lättklädd så är det bara att höja tempen inne... :angel:
 
Princess Diva's min nar hon inte fick hanga med oss vid bordet och tigga medan vi at.
Jag hoppas att ni riktigt kanner vilket elandigt liv hon lever och hur "deprived" hon ar. :p

IMG_0465.jpeg
 
Vaknade för en stund sedan. Nu kan jag inte somna om. Tänker väl för mycket på personen som jag skrev till under kvällen, som visade sig visst vara sur, trots att hen påstått att allt är ok när jag frågat några gånger innan när vi setts irl. Känns skit.
 
Duntäcke är bannat då sambon vaknar av prasslet och jag är inte speciellt stillsam. Vaknade faktiskt imorse av att jag låg och cykelsprarkade i luften samtidigt som jag försökte slänga mig på diagonalen i sängen :o :angel: dock låg sambon i vägen.. han var inte jättenöjd.

Herregud, du är helt galen när du sover låter det som!

Jag funderar på om jag ska gå upp nu eller inte. Vet inte riktigt vad jag ska göra om jag ligger kvar...
 
Uppe och softar lite framför tv:n innan jag ska iväg på mässa igen. Underbart väder ute så är verkligen taggad över att stå inomhus i en ishall..... :meh:

Men men det är rätt kul ändå och jag behöver inte stå hela helgen. 😁
 
Jag upptäckte precis vad jag tror är antingen mögel eller mjöldagg på min ananas och ett citronträd. :down:
Får åka och införskaffa lite bikarbonat och testa behandla dem. Vill ju inte behöva slänga dem. Speciellt inte citronen, den har tjänat mig väl i flera år.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 628
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 198
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp