Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Things to do a friday evening...Sitter och grubblar på varför man skriver rödlök och gul lök.
Flanellpyjamas och raggsockor16 grader i sovrummet och jag fryser ihjäl. Sambon - som helst vill ha ännu kallare - tycker det är jätteskönt. Jag har vinterridstrumpor, leggings, långärmad t-shirt och en stor t-shirt över.. imorgon ska jag köpa mig en riktigt varm pyjamas!
Vilket snabbt tillfrisknande! Men det är klart, sprit är ju bakteriedödandeÄr ute och gör Stureplan mkt osäkert.
Vilket snabbt tillfrisknande! Men det är klart, sprit är ju bakteriedödande
Nej men alltså är ett biologiskt vapen! Fick precis ett glas absint av barntrenden som medicin
Duntäcke är bannat då sambon vaknar av prasslet och jag är inte speciellt stillsam. Vaknade faktiskt imorse av att jag låg och cykelsprarkade i luften samtidigt som jag försökte slänga mig på diagonalen i sängen dock låg sambon i vägen.. han var inte jättenöjd.Elfilt under duntäcke is da shit!
Duntäcke är bannat då sambon vaknar av prasslet och jag är inte speciellt stillsam. Vaknade faktiskt imorse av att jag låg och cykelsprarkade i luften samtidigt som jag försökte slänga mig på diagonalen i sängen dock låg sambon i vägen.. han var inte jättenöjd.
Princess Diva's min nar hon inte fick hanga med oss vid bordet och tigga medan vi at.
Jag hoppas att ni riktigt kanner vilket elandigt liv hon lever och hur "deprived" hon ar.
Visa bifogad fil 37615