Fast de uttalas ju annorlunda? Rödlök uttalas som ett ord, men gul lök uttalas som två. Sedan varför lökarna heter på det viset, det vet jag inte.....Sitter och grubblar på varför man skriver rödlök och gul lök.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast de uttalas ju annorlunda? Rödlök uttalas som ett ord, men gul lök uttalas som två. Sedan varför lökarna heter på det viset, det vet jag inte.....Sitter och grubblar på varför man skriver rödlök och gul lök.
Men varför?Jag lyckades få i mig 15 kanelbullar under arbetstid. Jag mår jätteilla och det blir nog ingen middag idag. Huvudet flummar runt i sockerrus och jag gissar att det blir en krash snart och då går jag nog och lägger mig Just nu sitter jag och skrattar och fnissar åt lite vadsomhelst som ploppar upp i min hjärna. Ganska kul!
varför inte?Men varför?
Sitter på bion och väntar på att filmen ska börja. Ska se den nya Joker filmen. Få se hur den verkar.
Säkert att det inte var hash i dom?Jag lyckades få i mig 15 kanelbullar under arbetstid. Jag mår jätteilla och det blir nog ingen middag idag. Huvudet flummar runt i sockerrus och jag gissar att det blir en krash snart och då går jag nog och lägger mig Just nu sitter jag och skrattar och fnissar åt lite vadsomhelst som ploppar upp i min hjärna. Ganska kul!
Elfilt under duntäcke is da shit!16 grader i sovrummet och jag fryser ihjäl. Sambon - som helst vill ha ännu kallare - tycker det är jätteskönt. Jag har vinterridstrumpor, leggings, långärmad t-shirt och en stor t-shirt över.. imorgon ska jag köpa mig en riktigt varm pyjamas!