Vad gör vi del 106

Jag lyckades få i mig 15 kanelbullar under arbetstid. Jag mår jätteilla och det blir nog ingen middag idag. Huvudet flummar runt i sockerrus och jag gissar att det blir en krash snart och då går jag nog och lägger mig :D Just nu sitter jag och skrattar och fnissar åt lite vadsomhelst som ploppar upp i min hjärna. Ganska kul!
 
Jag blev attackerad på Ica!

15702086164508393123143383848789.jpg

Var ska den bo nu då tänkte jag? :cautious:
 
Kollar på Spiderman med barnen, eller ja två av dem alla fall. En tappade intresset och grejar på sitt rum, en ligger på golvet och inventerar leksakslådan (fast just nu är hon på väg ut i hallen :D) och en är hos kompisar.
 
Jag sitter och väntar på att det ska bli läggdags. I övrigt sitter jag och funderar på ett blogginlägg men jag kan liksom inte formulera något.
 
Nu fryser jag.

tittar till på termometern och inser att det är en minusgrad.

Rusar ut på altanen och hivar in fuchsior och pelargoner samt att squashar som ligger (låg) där.

Det finne en hel del annat som är kvar ut. ajag har reserverat mig i AU och kommer at göra detsamma i B.la chilisar t.ex.

Nåväl de ska härdas...... Och jag får nog upp värmen snart. Hann ju inte klä på mig i paniken.
 
Har precis kommit hem efter en kväll hos fodervärdarna som sedan en vecka tillbaka tar hand om min älskade lilla häst. Så fint att få se honom där och höra att de tycker om honom. Härligt att få ösa ur sig en massa om sin häst och det är folk som faktiskt är intresserad. 😉
Dessutom är dom väldigt trevliga att umgås med. Ska dit nånting framöver och köra i skogen med mannen som har honom. 🙂
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 628
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 198
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp