Vad gör vi del 106

Har ohyra på gräsmattan... jäkla rosmördare #detskjutsförlite

72261951_373939403484778_3031049568665283064_n.jpg
du får göra en Runar :angel: och fylla frysen.
Eller ha ut otvättad fårull?
 
Smått less.. Ska till fodervärdarna ikväll och skriva kontrakt, men min skrivare hade slut på bläck. Gick iväg och köpte nya patroner för 400 kr. Gick hem, öppnade förpackningen och satte i de nya patronerna, men skrivaren så fortfarande att jag hade slut på bläck. Googlade och det visade sig att jag köpt fel patroner. Lagom less..

Orkar verkligen inte fara till skolan idag för att skriva ut, så jag kom på att det måste ju gå att signera digitalt. Hittade en tjänst där man kan signera med bankID.

Surt att ha spenderat 400 kr helt i onödan.
 
Skrev ett meddelande till en person som jag misstänker att är sur på mig, för att försöka reda ut det hela lite. (Ja, det var bättre att skriva än att prata på riktigt). Sååå nu ska jag hålla mig sysselsatt så mycket som möjligt för att försöka göra annat än grubbla och vara nojig inför ett eventuellt svar :cautious:
 
Ååååh.....var på massage efter jobbet. Det var ljuvligt....speciellt efteråt..... :love: Intressant hur känslan av avslappning helt plötsligt bara - BAM - infinner sig.... För mig hände det i bilen på vägen hem. Så nu sitter jag här med hemfixad pizza och lite rödvin och bara NJUTER av den avslappnade, mjuka känslan i kroppen..... :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 625
Senast: KesoNeso
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
689
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 198
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 705
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp