HELG.
Nu åka iväg och köpa två småbalar hö till kaninerna och sedan betala stallhyran i ”nya” stallet.
Nu åka iväg och köpa två småbalar hö till kaninerna och sedan betala stallhyran i ”nya” stallet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har rött hår och blåa ögonJag är tydligen ovanlig. Rött hår och blåa ögon är visst inte så vanligt.
Barnet häckar i vardagsrummet. Jag i sovrummet. Jag är lite nyfiken på hur länge han stannar där själv
Äter just nu en helt ny smak på Ben & Jerry Den får klart godkänt!
Äter just nu en helt ny smak på Ben & Jerry Den får klart godkänt!
Jag har också mumsat på den ikväll. Väldans godÅh herregud, DEN har jag väntat på hur lände som heeeeelst!! Utan att jag ens visste om att den fanns förvisso, men DAMN det är precis vad jag längtat efter !
Häagen dazs har ju en salt karamellglass, fast då med karamellsås istället för bitar. Vet inte riktigt vilken jag tycker bäst om faktiskt... Smakmässigt är de lika!Åh herregud, DEN har jag väntat på hur lände som heeeeelst!! Utan att jag ens visste om att den fanns förvisso, men DAMN det är precis vad jag längtat efter !
Häagen dazs har ju en salt karamellglass, fast då med karamellsås istället för bitar. Vet inte riktigt vilken jag tycker bäst om faktiskt... Smakmässigt är de lika!