Vad gör vi, del 105

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så sjukt irriterad
Bad om hjälp att stapla in veden imorgon
Jojomensan inga problem
Och nu gick personen under jorden som vanligt.
Men jag hade redan räknat med det så jag får stapla själv
Den ska kastas in genom ett litet fönster och sen staplas nere i källaren så det tar lite tid
 
Äter just nu en helt ny smak på Ben & Jerry :D Den får klart godkänt!
fairway_to_heaven_detail.png
 
Åh herregud, DEN har jag väntat på hur lände som heeeeelst!! Utan att jag ens visste om att den fanns förvisso, men DAMN det är precis vad jag längtat efter :D!
Häagen dazs har ju en salt karamellglass, fast då med karamellsås istället för bitar. Vet inte riktigt vilken jag tycker bäst om faktiskt... Smakmässigt är de lika!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 119
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 757
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 675
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp