Och vi blev missnöjda. Smakade mest karamell fudge typ och ganska tråkig. Ingen sås och inte så saltÄter just nu en helt ny smak på Ben & Jerry Den får klart godkänt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och vi blev missnöjda. Smakade mest karamell fudge typ och ganska tråkig. Ingen sås och inte så saltÄter just nu en helt ny smak på Ben & Jerry Den får klart godkänt!
Du får se till att smaka den någon gång! Jag brukar växla mellan Häagen Dazs salt karamell och den som är salt karamell i choklad, beroende på om jag är chokladsugen eller inteIiiiih jag ÄLSKAR Häagen Daz salta karamellglass, det här låter lovande !!
Ja lite sås hade utan tvekan gjort den ännu lite bättre. Men att den inte var allt för salt passade mig idag iaf. Karamellbitarna hade iofs gärna fått vara saltare.Och vi blev missnöjda. Smakade mest karamell fudge typ och ganska tråkig. Ingen sås och inte så salt
Häagen dazs har ju en salt karamellglass, fast då med karamellsås istället för bitar. Vet inte riktigt vilken jag tycker bäst om faktiskt... Smakmässigt är de lika!
Ät glassenÅåååh, Jag tänkte gå och lägga mig. Men jag har en halv burk sådan i frysen . Nu vette tusan om jag klarar av att sova utan att äta upp den först
Det är himla bra att regionen bistår med wifi
Vi sitter liksom i en mörk korridor och bör inte prata så mycket med varandra. Då är det perfekt med SVT play med friidrott
Nu undrar jag vad du gör på ditt jobb med denna beskrivningen, väntar på att bli överfallen? Försöker låta folk sova?
Jag sitter på bevakning på PIVA tre helgnätter i rad, på övertid Jag har inte vänt dygnet ordentligt utan varit vaken sen 7.20 förutom sisådär en timmes sömn på eftermiddagen Därför är friidrotten perfekt
Vad ar PIVA?
Vad ar PIVA?