Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sorry. Det hjälper inte.Ja, jag klimatstrejkar lite och skyndar sen till flyget.
Kämpar nu förgäves mot impulsen att berätta att jag har fått bort 4 av årets från början planerade 5 flygresor (tor).
Samma här! Men för att komma med lite klassisk "whataboutism" så är jag i alla fall inte lika illa som min kollega, som idag flyger ToR till London - från Glasgow. Det hade varit både snabbare och lättare att åka tåg.Ja, jag klimatstrejkar lite och skyndar sen till flyget.
Kämpar nu förgäves mot impulsen att berätta att jag har fått bort 4 av årets från början planerade 5 flygresor (tor).
Vem pratar du med? Jag är inte här.Sorry. Det hjälper inte.
Jag har kollegor som flyger mellan Stockholm och Göteborg i jobbet. Tycker företaget borde ha en policys gällande hur flygandet i tjänsten får ske.Samma här! Men för att komma med lite klassisk "whataboutism" så är jag i alla fall inte lika illa som min kollega, som idag flyger ToR till London - från Glasgow. Det hade varit både snabbare och lättare att åka tåg.
Verkligen!Jag har kollegor som flyger mellan Stockholm och Göteborg i jobbet. Tycker företaget borde ha en policys gällande hur flygandet i tjänsten får ske.
Dagens äckel-moment...
Jag var på torget och tänkte köpa en blombukett. Jag frågade vad den kostar.
"Du får den för 50. För du har fin... fin kropp.. stor och fin"
Och så betraktade han mig uppifrån och ner.
Dagens äckel-moment...
Jag var på torget och tänkte köpa en blombukett. Jag frågade vad den kostar.
"Du får den för 50. För du har fin... fin kropp.. stor och fin"
Och så betraktade han mig uppifrån och ner.
Det var exakt det jag gjorde..Men fy. Jag hade vänt på klacken och gått därifrån utan blommor.