Det jag undrar mest över är varför i hela friden du gillat inläggetGårdagskvällen var katastrof.
Såg detta på Facebook och det är nu officiellt. 8 månaders hingst.
Visa bifogad fil 37213
Inte nog
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det jag undrar mest över är varför i hela friden du gillat inläggetGårdagskvällen var katastrof.
Såg detta på Facebook och det är nu officiellt. 8 månaders hingst.
Visa bifogad fil 37213
Inte nog
Det är nog inget du kan göra något åt om de förövrigt följer lagen. Kanske har de en plan att arrangera mark längre fram?Grannen ska bygga om ena ladan till stall och ha en hage som är ca 40X60 som året rut hage för det är roligt att ha häst. Ingen av dem är speciellt hästvan och jag är rädd för vad som komma skall. Hade hoppats att det bara var löst prat och var planer som inte skulle bli av men nu kommer jag få se dessa hästar precis utanför trädgården.
Skrev om det igår så inte så lätt att hänga med
Det jag undrar mest över är varför i hela friden du gillat inlägget
Grannen ska bygga om ena ladan till stall och ha en hage som är som en ridbana som året runt hage för det är roligt att ha häst. Ingen av dem är speciellt hästvan och jag är rädd för vad som komma skall. Hade hoppats att det bara var löst prat och var planer som inte skulle bli av men nu kommer jag få se dessa hästar precis utanför trädgården.
Skrev om det igår så inte så lätt att hänga med
Nu har fodervärdarna till min häst hämtat honom och jag har varit där ute i spöregnet sedan i morse.
Känns konstigt, men han kommer få det fantastiskt!
Regnet öser ner och jag är verkligen inte sugen på att åka till stallet.
Välkommen till världen. Den är full av puckon.Vad och shoppade idag,
Tittade på en bil jag gillade.
En BMW GT M någonting. räknade i huvudet och kom fram till att jag har råd med den.
Så kommer en säljare fram.....
Så säger han att de har andra bilar som troligen passar mer i min prisklass.
Suck...........
Ok jag förstår sa jag och bara gick.
det fins andra bilar och jag kan använda pengarna i tokyo.
Du ska flyga IMORGON? Bra tajmingJag checkade just in online inför att resa bort imorgon. Är nu helt speedad och okoncentrerad. Tur det är dags för klimatstrejk snart.
Ja, jag klimatstrejkar lite och skyndar sen till flyget.Du ska flyga IMORGON? Bra tajming